شمانیوز
شما نیوز

بیمه معلم

پیام مدیر‌عامل شرکت بیمه معلم به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

مدیر عامل شرکت بیمه معلم در پیامی روز روابط عمومی را تبریک گفت.

پیام مدیر‌عامل شرکت بیمه معلم به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

به نام خداوند جان و خرد

بیست و هفتم اردیبهشت ماه در تقویم سازمانی با نام ارتباطات و روابط عمومی پیوند خورده و اگر چه این روز فرصت مغتنمی است برای پاسداشت زحمات همکاران متخصص در این حوزه، اما باید بر این امر صحه نهاد که ضمن تقدیر و گرامیداشت، ارتقای جایگاه این واحد سازمانی در نهادها و کسب و کارها اهمیت بسزایی دارد.

یکی از شاخص‌های توسعه سازمان‌های کارا و کسب‌وکارهای پویا، وجود ساختار منسجم در روابط عمومی است. یک روابط عمومی پویا و توانمند، مشاوری مطمئن برای ارکان مختلف سازمان است تا جایی که می‌تواند دانش و توانمندی بالقوه واحدهای مختلف را به بالفعل تبدیل کند.

از یک سو، ارتباط با جامعه به عنوان ذینفعان اصلی هر سازمان از مهم‌ترین کارکردهای روابط عمومی است که با شناخت نیازهای مشتریان و انتقال آن به واحدهای فنی، نقش مهمی در تولید محصول ایفا می‌کنند و از سوی دیگر ارتباط با رسانه‌ها و تولید محتوای فاخر و مهیاساختن موضوعات خبری مطلوب، تکمیل‌کننده زنجیره اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی یک روابط عمومی خلاق و نوآور است.

خوشبختانه ارتباط سازنده اهالی رسانه و اصحاب روابط عمومی با بکارگیری نیروهای خبره، توانسته چهره جدیدی از صنعت بیمه را به افکار عمومی نشان دهد و مفاهیم پیچیده آن را به زبانی ساده به نمایش در آورد که به سهم خود قدردان این همدلی و همراهی در مسیر توسعه فرهنگ بیمه هستم.

در پایان، ضمن سپاس از تلاش‌های دلسوزانه تمامی فعالان این عرصه و تأکید دوباره بر ضرورت حرکت جمعی، قانونمند و حرفه‌ای خانواده روابط عمومی در راستای اهداف استراتژیک صنعت بیمه، روز بیست و هفتم اردیبهشت ماه را به رابطان آگاهی، هادیان افکار و منادیان اخلاق سازمانی تبریک عرض می نمایم.

 

 با احترام _ مفید امینی

مدیرعامل بیمه معلم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied