شمانیوز
شما نیوز

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران:

روابط عمومی‌ها در دوران هوش مصنوعی باید مسیرهای تازه‌تری برای ارتباطات طراحی کنند

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران در پیامی نوشت: در جهانی که هوش مصنوعی و نرم افزارها به مرور و در بسیاری از موارد جایگزین نیروی انسانی می‌شوند، وظیفه روابط عمومی‌ها روز به روز سنگین‌تر شده و باید مسیرهای تازه‌تری را برای برقراری ارتباط با ارائه دهندگان خدمات سلامت و بیمه شدگان سازمان طراحی و انتخاب کنند.

روابط عمومی‌ها در دوران هوش مصنوعی باید مسیرهای تازه‌تری برای ارتباطات طراحی کنند

به گزارش پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، سید مهدی میرشاه ولد در پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی نوشت: «ارتباطات در جهان امروز ارزش صد چندانی یافته و تکنولوژی هر ثانیه با پیشرفت‌های چشمگیری مواجه می‌شود. در جهانی که هوش مصنوعی و نرم افزارها به مرور و در بسیاری از موارد جایگزین نیروی انسانی می‌شوند، وظیفه روابط عمومی‌ها روز به روز سنگین‌تر شده و باید مسیرهای تازه‌تری را برای برقراری ارتباط با ارائه دهندگان خدمات سلامت و بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت طراحی و انتخاب کنند.

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران افتخار دارد که در زمینه ارتباط با ارائه دهندگان و دریافت کنندگان خدمات سلامت گام‌های موثری برداشته و همواره ارتباط خود با رسانه‌ها را حفظ کرده و پاسخگویی به سوالات و انتقادات در اسرع وقت را یکی از ماموریت‌ها و وظایف اصلی می‌داند.

بدینوسیله از همکاران زحمتکش و پر تلاش روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ایران در سراسر کشور، تشکر و قدردانی کرده و روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم همه همکاران روابط عمومی در مسیر خدمتگذاری به بیمه شدگان محترم سازمان بیمه سلامت ایران، موفق و موید باشند.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied