شمانیوز
شما نیوز

روز دختر

برای روز دختر چی کادو بخریم؟

تقریباً بیشتر دختران به زیورآلات و یا حتی بدلیجات علاقه زیادی دارند با توجه به این ممکن است که زیورآلات زیادی هم در اختیار داشته باشند. بنابراین یک جعبه جواهرات موزیکال می‌تواند هدیه تولد دخترانه مناسبی برای آن‌ها باشد که جواهراتشان را در آن نگهداری کنند.

برای روز دختر چی کادو بخریم؟

به گزارش شمانیوز: تقریباً بیشتر دختران به زیورآلات و یا حتی بدلیجات علاقه زیادی دارند با توجه به این ممکن است که زیورآلات زیادی هم در اختیار داشته باشند. بنابراین یک جعبه جواهرات موزیکال می‌تواند هدیه تولد دخترانه مناسبی برای آن‌ها باشد که جواهراتشان را در آن نگهداری کنند.

 

پیشنهاد هدایای مناسب روز دختر در سنین مختلف

کتاب

کتاب جزء کادوهای مناسب برای هر کسی است اما هنگام خرید کتاب برای دخترتان توجه کنید که او عاشق چه نوع کتاب هایی است. آیا از خواندن داستان و رمان لذت می برد یا عاشق کتاب های تاریخی و... است.

پس هنگام انتخاب کتاب باید حواستان باشد سلیقه طرف مقابلتان را حتما در نظر بگیرید. در کنار کتاب می توانید یک بوک مارک پارچه ای، نمدی یا کاغذی زیبا نیز برایش درست کنید و که هنگام مطالعه کتاب از آن استفاده کند.

ساعت هوشمند

اگر قصد خرید یک هدیه مانگار را دارید، ساعت هدیه بسیار مناسبی است که مطمئناً همه دخترخانم ها از آن خوششان می آید. این هدیه علاوه بر جنبه زیبایی کاربردی نیز هست و هر زمان که او به مچ دست خود نگاه می کند، به یاد شما خواهد افتاد. ساعت در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارد که می توانید با توجه به سن دخترتان یکی از انواع ساعت ها را برای آنها تهیه کنید.

دستبند در طرح و رنگ های مختلف

دستبند اکسسوری است که در طرح های مختلفی وجود دارد و دستبندهای طلا، نقره و استیل با درخشش و نمای براقی که دارد و می تواند هر نگاهی را به خود جذب کند و ظاهر زیباتری به دستان بخشد.

دستبند با سبک اسپرت یا سنتی ایرانی، دستبند با نگین هایی از انواع سنگ های فیروزه یا مروارید، دستبند زیبا با یک پیام الهام دهنده، دست بندهای مهره ای و کشی، دستبندهای چرم با بافت های مختلف و رج های در هم پیچیده از طرح و رنگ های مختلف در دنیای دستبند هستند. برای روز دختر می توانید هدیه خاصی مانند دستبند تهیه کنید و به دختراتان هدیه کنید.

بابلیس، اتو مو و...

یکی از خصوصیات مشترک دختران توجه زیاد آنها به موهایشان است. دخترهای دارای موی فر گاهی موها را لخت و دختران دارای موی لخت خواهان فر نمودن موهایشان هستند. بنابراین دستگاه حالت دهنده مو بهترین کادو برای دخترانی است که عاشق حالت دادن موهایشان می باشند.

کوله پشتی و کیف

یکی از هدایای مناسب برای دختران نوجوان کوله پشتی و کیف است زیرا بسیاری از دختران برای رفتن به مدرسه یا کلاس های آموزشی دیگر، از کوله پشتی برای حمل وسایلشان استفاده می کنند.

هدفون و پاور بانک

بسیاری از دخترها وابسته به گوشی های خود هستند و دائماً در حال کار کردن با آن ها یا گوش دادن به آهنگ و موسیقی هستند، بنابراین هدفون و پاور بانک هدایای مناسبی برای آنهاست و خوشحالشان خواهد کرد.

عطر و ادکلن

همه می دانند که خانم ها عاشق رایحه مطبوع و بوی خوبند و به ظاهرشان اهمیت زیادی می دهند پس می توانید به این خانم ها عطر و اودکلن با رایحه مورد علاقه شان را هدیه نمایید.

بالشتک مهتابی

بالشتک مهتابی، یک یالش نرم و لطیف است که چراغ هایی رنگارنگ درون آن تعبیه شده و به آرامی رنگ عوض می کنند. اگر دختر شما از تاریکی اتاق خود می ترسد این هدیه برای او بسیار عالیست زیرا چراغ های LED درون این بالش ها باعث می شود که در تاریکی شب بدرخشد و جلوه بصری زیبا و دل نشینی در اتاق ایجاد کند.

عروسک های پشمالوی بزرگ

بیشتر دخترها عاشق عروسک به خصوص عروسک های پشمالو هستند و هیچ هدیه گران قیمتی در جهان به اندازه این عروسک ها احساساتشان را تحریک نمی کند. اگر دختری علاقه مند به عروسک دارید و می خواهید برایش کادوی روز دختر بخرید، پیشنهاد می کنیم یک عروسک های پشمالوی بزرگ برای او بخرید.

دفتر خاطرات

برخی از دخترها علاقه زیادی به نوشتن خاطرات روزانه خود دارند، اگر دختر شما نیز جزو این دسته است، کادوی تولد یک دفتر خاطرات با جلد چرم به او بدهید تا هرگاه خاطره ای در آن می نویسد به یاد شما بیافتد.

کارت هدیه

اگر سلیقه دختر مقابلتان را نمی دانید و یا اطلاع ندارید که در حال حاضر به چه چیزی بیش تر از همه نیاز دارد بهترین کاری که می توانید بکنید این است که یک کارت هدیه به عنوان کادو به او بدهید که هر چه نیاز داشت برای خودش بخرد.

کلکسیون لاک ناخن

دنیای دخترانه سرشار از رنگ است، بیشتر دخترها از لاک زدن لذت می برند و دوست دارند لاک های متعددی داشته باشند. اگر دختر شما عاشق لاک زدن و دیزاین ناخن هایش برای او یک انواع لاک را خریداری نمایید.

کفش و کتونی و صندل و دمپایی روفرشی عروسکی

کفش و کتونی و دمپایی روفرشی هدایای مناسبی برای دختر خانم ها می باشد. شما می توانید با خرید کفش یا کتونی مورد نظر دختر خانمتان او را خوشحال کنید. حتی شما می توانید با خرید دمپایی روفرشی های پشمالوی دوست داشتنی یا هر شی فانتزی دیگری دخترتان را سر ذوق بیاورید چرا که آنها معمولاً چیزهایی را دوست دارند که از نظرشان جذاب باشد.

انواع لباس

خانم ها عاشق لباس هستند و هر قدر هم لباس داشته باشند بازهم از داشتن انواع لباس مد روز و شیک خوشحال خواهند شد. می توانید به مناسبت روز دختر هدایایی مانند:روسری و شال زیبا، مانتوهای جذاب، پیراهن دخترانه و عروسکی و انواع لباس را تهیه کنید اما دقت کنید که حتما باید خرید شما مطابق سلیقه و مناسب سن او باشد.

لوازم آرایشی

داشتن چهر های زیبا برای خانم ها در هر سنی اهمیت فراوانی دارد. لوازم آرایشی و بهداشتی خوب و مناسب می تواند سبب افزایش زیبایی چهره گردد پس لوازم آرایش از هدایای مناسب برای دخترهای جوان است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied