شمانیوز
شما نیوز

قیمت دلار

یک سیگنال سیاسی به دلار پشت خطی | پیش بینی بازار

سیگنال های سیاسی درباره تحریم ها و کناره‌گیری علی شمخانی از دبیری شورای عالی امنیت ملی به عنوان یک بمب در بازار ارز تهران عمل کرد دلار را صعودی کرد .

یک سیگنال سیاسی به دلار پشت خطی  | پیش بینی بازار

قیمت دلار  دیروز دوشنبه یکم خرداد ماه روند قیمت دلار در معاملات آزاد بازار ارز تهران افزایشی بود. تحلیلگران اقتصادی و سیاسی چند دلیل مهم را برای رشد اسکناس آمریکایی عنوان می کنند .  قیمت دلار  همواره از مباحث مهم در کشور بوده است و  تحلیل هایی در این خصوص انجام شده است. با افزایش قیمت دلار کالاهای اساسی نیز افزایش پیدا می کند. در ادامه سیگنال و پیش بینی دقیقی را از  قیمت دلار   می خوانید: 

دیروز دوشنبه یکم خرداد ماه روند قیمت دلار در معاملات آزاد بازار ارز تهران افزایشی بود. تحلیلگران اقتصادی و سیاسی چند دلیل مهم را برای رشد اسکناس آمریکایی عنوان می کنند . 

جوش و خروش قیمت دلار در هرات  

در اولین روز خرداد بازار ارز هرات شاهد جوش و خروش قیمت دلار بود. حتی گفته شد که نرخ دلار در بازار یاد شده در مقایسه با دومین روز هفته یک هزار تومان بالا رفته بود.از سوی دیگر نباید اثر نوسان صعودی درهم  و پایان ثبت نام خودرو در صعودی شدن نرخ ارز در تهران را نادیده گرفت . 

پول در بازار نایاب شد 

بررسی های به عمل آمده از هسته مرکزی بازار نشان می دهد در بازار تهران همچنان پول کم است و این را در بالا رفتن بیشتر هرات از تهران می‌توان پی برد. در معاملات دوشنبه تهران کشش افزایش تا مقاومت هرات را نداشت و زیر آن معامله می‌شد.

معامله‌گران می‌گویند یا باید پول جدید بیاید یا اینکه پول بلوکه شده ثبت‌نام خودرو به بازار برگردد تا دوباره شاهد بالاتر بودن تهران از هرات باشیم. البته بعد از اینکه هرات به مرز مقاومت برخورد و کاهشی شد هرات و تهران یر شدند. 

دو بمب خبری در بازار ارز تهران 

از سوی دیگر؛ سیگنال های سیاسی خارجی درباره تحریم ها و کناره‌گیری علی شمخانی از دبیری شورای عالی امنیت ملی به عنوان دو بمب در بازار ارز تهران عمل کرد  دلار را صعودی کرد . 

یک سیگنال سیاسی به دلار پشت خطی 

در معاملات پشت خط یک خبر به بازار مخابره شد که مهم بود و خوانش داشت. لارنس نورمن - خبرنگار وال استریت ژورنال - در توییتر نوشته است «درک من این است که حداقل تا چند روز گذشته، ایران فقط اجازه نصب مجدد دوربین‌هایی را که تابستان گذشته در اصفهان برداشته بود، داده است که بسیار بسیار کمتر از آن چیزی است که قبلاً وعده داده شده بود یا آژانس انتظار داشت.»

معامله‌گران بر اساس این توییت معتقدند احتمال دعوت گروسی به تهران در خرداد وجود دارد؛ پس بازار دوباره منتظر سفر گروسی و نتیجه رئیس سازمان بین‌المللی انرژی اتمی است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied