شمانیوز
شما نیوز

آیشواریا رای

دختر آیشواریا رای هم قد مادرش شد | بیماری دختر آیشواریا رای چیست؟

آرادیا باچان در آپریل ۲۰۲۳ برای شکایت رسمی از کانال‌های یوتیوبی که روزانه شایعات و مباحثی دروغین را درباره او بخصوص وضعیت سلامتی‌اش منتشر می‌کنند برای عدالت‌خواهی راهی دادگاه دهلی شد.

 دختر آیشواریا رای هم قد مادرش شد  |  بیماری دختر آیشواریا رای چیست؟

آرادیا دختر ۱۱ ساله آیشواریا رای و آبیشک باچان همچنین خواهان رسیدگی به اخبار جعلی که توسط رسانه‌های مطرح هند از او منتشر کرده‌اند شد.طبق اسناد منتشر شده توسط اناند و ناپک وکلای آرادیا، برخی از رسانه‌ها و کانال‌های یوتیوبی برای سو استفاده از شهرت باچان‌ها و  آیشواریا رای وایرال شدن محتواهایشان مطالبی جعلی درباره آرادیا باچان را به صورت روزانه منتشر کرده‌اند. در ادامه جزییات بیشتری از شکایت دختر  آیشواریا رای را می خوانید: 

آیشواریا رای

براساس دادخواستی که برای ۱۰ نهاد همچون برخی از رسانه‌ها، وزارت الکترونیک، وزارت فناوری اطلاعات، گوگل و.. مبنی بر جمع‌آوری اطلاعاتی از نویسندگان محتواهای توهین‌آمیز و اخبار جعلی در ۲۱ اپریل فرستاده شده است این نهاد‌ها موظف هستند تا لیست کاملی را از نویسندگان و سازندگان این محتواها را ارائه و در دادگاه حاضر شوند.

آرادیا باچان از زمان تولد تا کنون یکی از سوژه‌های رسانه‌ها و کاربران اینترنت بوده، ظاهر او به دلیل آن که مادرش یکی از هنرپیشه‌های مطرح بالیوود و همچنین لقب یکی از زیباترین زنان جهان را دارد مدام مورد قضاوت قرار گرفته است، در طی سال‌های گذشته بسیاری از رسانه‌‌ها چهره او را به دلیل عدم شباهت کافی به مادرش مورد سرزش قرار داده‌اند و از آیشواریا رای به دلیل مدل موهای یکنواخت دخترش و گرفتن مداوم دست‌هایش در ایونت‌های مختلف انتقاد کرده‌اند.

آیشواریا رای

برخی از رسانه‌ها و کانال‌های یوتیوبی نیز با پرداختن به دو سوژه گرفتن مداوم دست‌های آرادیا توسط مادرش و مدل موهای چتری آرادیا شایعاتی همچون بیماری جسمی و یا زخم روی پیشانی و.. را ایجاد کردند که در طی سال‌های گذشته این شایعات به دلیل بازنشر مداوم به حقیقتی در ذهن مردم تبدیل شده است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied