شمانیوز
شما نیوز

در مراسم افتتاح شعبه گرمسار بانک صنعت و معدن مطرح شد؛

مهمترین دستاورد این بانک در سمنان، تامین مالی 282 طرح تولیدی/ پرداخت 4 هزار و 668 میلیارد ریال در قالب 32 فقره تسهیلات به دانش بنیان های استان

مدیر عامل بانک صنعت و معدن در مراسم افتتاح شعبه گرمسار این بانک همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، مهمترین هدف این بانک را خدمت رسانی مطلوب در تمامی نقاط کشور به تولیدکنندگان به خصوص طرح های دانش بنیان عنوان کرد و گفت: در سال گذشته 4 هزار و 668 میلیارد ریال در قالب 32 فقره تسهیلات از سوی بانک صنعت و معدن به طرح های دانش بنیان در استان سمنان پرداخت شده است.

مهمترین دستاورد این بانک در سمنان، تامین مالی 282 طرح تولیدی/ پرداخت 4 هزار و 668 میلیارد ریال در قالب 32 فقره تسهیلات به دانش بنیان های استان

 

به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، مراسم افتتاحیه این شعبه با حضور مدیرعامل، جمعی از اعضای هیات مدیره و هیات عامل و مدیران ارشد بانک صنعت و معدن، معاون استاندار سمنان و فرماندار گرمسار برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر علی خورسندیان ضمن تبریک دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر، افتتاح شعبه بانک صنعت ومعدن در این منطقه را اقدامی اثر گذار در راستای خدمت رسانی به تولیدکنندگان و کارآفرینان و مردم گرمسار ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم با این اقدام زمینه دسترسی مشتریان به خدمات متنوع بانک صنعت و معدن در این شهرستان بیش از پیش فراهم شود و بتوانیم در اسرع وقت به تمامی درخواست ها پاسخ مناسب بدهیم.

وی ادامه داد: البته تمرکز بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک تخصصی روی شعبه داری نیست و با توسعه خدمات نوین و بانکداری دیجیتال هر صنعتگری می تواند یک شعبه مجازی از این بانک را در محل کار خود داشته باشد.

دکتر خورسندیان بیان داشت: بانک صنعت و معدن در بخش‌های مختلف مانند نیروگاه‌ها، شرکت‌های فولادی، پتروشیمی، کاشی و سرامیک و دانش‌بنیان‌ها به منظور تامین مالی تسهیلات ریالی و ارزی پرداخت کرده است.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: در مجموع به طرح های به بهره برداری رسیده، در حال اجرا و متقاضی سرمایه در گردش این استان بیش از 116 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای تامین مالی ۲۸۲ طرح تولیدی پرداخت شد که پرداخت این تسهیلات زمینه اشتغالزایی برای 5 هزار و 464 نفر را فراهم کرده است. 

مدیرعامل بانک صنعت و معدن با اشاره به فعالیت واحدهای تولیدی مختلف در استان سمنان و وجود پتانسیل بسیار برای توسعه این صنایع عنوان داشت: با وجود چنین ظرفیتی انتظار داریم گردش مالی مناسبی در این شعبه جریان یابد و امکان بهره مندی فعالان اقتصادی از خدمات و تسهیلات این بانک با سهولت بیشتری فراهم شود.

وی تاکید کرد: این استان دارای معادن مختلفی است که قابلیت سرمایه گذاری و توسعه صنعتی بیشتر را دارند و می توان صنایع تبدیلی معدنی و فرآوری را در این منطقه گسترش داد.     

وی تصریح کرد: بدون شک با حمایت دستگاه های اجرایی و دولتی شهرستان و همچنین کارآفرینان و تولید کنندگان فعال در این منطقه شاهد تعامل موثر جهت جذب منابع در راستای خدمت رسانی بهتر و تحول اقتصادی این منطقه خواهیم بود.

در این مراسم نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استقرار ۵۵ درصد صنعت استان سمنان در گرمسار، عنوان کرد: ایجاد شعبه بانک صنعت و معدن در گرمسار اقدامی ارزشمند در حمایت از تولید است. 

اردشیر مطهری در این نشست افزود: پرداخت تسهیلات در حمایت از تولید و تامین نقدینگی از نکات مهم و نقطه قوت در بانک صنعت و معدن است. 

وی افزود: تامین نیروی انسانی برای شعبه تازه تاسیس بانک صنعت و معدن گرمسار نیز با اهتمام ویژه ای پیگیری می‌شود.

مطهری تاکید کرد: سرمایه‌گذاران، سربازان پیاده نظام اقتصاد هستند و باید حمایت شوند. 

وی بیان کرد: اداره ‌کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با افزایش تفویض اختیارات حوزه صنعت و معدن به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گرمسار در تسریع و تسهیل امور صنعتگران مساعدت نماید.

مطهری خاطرنشان کرد: صنایع مستقر در شهرک صنعتی گرمسار و آرادان با افتتاح حساب بانکی و انتقال حساب فعال خوب در شعبه بانک صنعت و معدن در گرمسار به تامین نقدینگی کمک کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه متوازن در استان سمنان و شکوفایی گرمسار، نیازمند نگاه عادلانه مسؤلان است.

گفتنی است، شعبه گرمسار یکی از 53 شعبه بانک توسعه ای و تخصصی صنعت و معدن است که برای خدمت رسانی مطلوب به فعالان اقتصادی شهرستان گرمسار و در راستای افزایش سطح تولید و اشتغال در مناطق استان سمنان افتتاح شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied