شمانیوز
شما نیوز

رونالدو

ماجرای خواستگاری جنجالی ملکه زیبایی بحرین از رونالدو غوغا کرد

حواشی زندگی رونالدو در عربستان تمامی ندارد و به تازگی شیلا سبت ملکه زیبایی ۳۳ ساله بحرینی از وی خواستگاری کرده و گفته که مشکلی با زندگی در کنار نامزد رونالدو و فرزندانش ندارد و او باید مسلمان شود تا با هم ازدواج کنند.

ماجرای خواستگاری جنجالی ملکه زیبایی بحرین از رونالدو غوغا کرد

 رونالدو گفته می شود ملکه زیبایی بحرین در اقدامی جنجالی از ستاره پرتغالی النصر عربستان درخواست ازدواج کرده و صحبت های جنجالی را مطرح کرده است.در تازه ترین حاشیه‌ رخ داده برای کریستیانو   رونالدو  در عربستان ، شیلا سبت ملکه زیبایی ۳۳ ساله بحرینی در مصاحبه جنجالی خود گفته است مایل است رونالدو را از نزدیک ببیند و مستقیما به اوج پیشنهاد ازدواج بدهد. این زن مشهور که در صنعت مد هم فعال است و طرفداران زیادی دارد، می‌ گوید: «من هیچ مشکلی برای ازدواج با ستاره پرتغالی فوتبال، کریستیانو رونالدو ندارم. من اعتراف می کنم حتی اگر همسر دوم رونالدو هم بشوم با زندگی کنار جورجینا رودریگس مشکلی ندارم. من آرزو دارم همسر رونالدو باشم و امیدوارم به حقیقت بپیوندد.»

رونالدو

او البته برای این ازدواج یک شرط عجیب گذاشته که رونالدو باید مسلمان شود!

عذرخواهی متفاوت جورجینا

در چند روز گذشته جورجینا رودریگس پس از انتشار یک تصویر از فرزند کریستیانو رونالدو بسیار بازخواست شده است. ماجرای این انتقادات به پسر کوچک کریستیانو رونالدو مربوط است.

چندی پیش جورجینا تصویری را از بازی کردن ماتئو در کنار خواهرش در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد اما نکته بحث برانگیز این بود که پسر بازیکن اسبق باشگاه رئال مادرید پیراهن بارسلونا را به تن داشت و همین موضوع باعث عصبانیت هواداران مادریدی شد.

اما حالا جورجینا رودریگس به طرز نامحسوسی تصویری جدید را از ماتئو و اینبار با کیت باشگاه رئال مادرید را منتشر کرده است تا به نوعی هم بابت آن موضوع بحث برانگیز عذرخواهی کرده باشد و از طرفی به حواشی و حمالات هوادران عصبانی پایان دهد.

خواستگاری از رونالدو توسط زن عرب

حضور رونالدو در عربستان انبوهی از اخبار و حواشی را هر روز روانه سایت‌ها و رسانه‌های کشورهای عربی کرده است و شیلا سبت ملکه زیبایی ۳۳ ساله بحرینی به رونالدو علاقمند است.

پیش از این یک خواننده زن مصری هم مدعی شره بود از جورجینا نامزد فعلی رونالدو زیباتر و شیرین‌تر است و از او به دلیل عمل‌های زیبایی متعدد انتقاد کرد. این چهره زن مشهور بین مردم عرب همچنین طعنه‌ای به شهرت جورجینا رودریگز زد و آن را بی‌ارزش دانست چرا که به عقیده او این مدل آرژانتینی داشته‌های خود را مدیون کریستیانو رونالدو است.

گفتنی است جورجینا رودریگس اخیرا بعد از حضور کریستیانو رونالدو در عربستان به واسطه پوشیدن پیراهن النصر و رعایت حجاب در برخی مراسم‌های سنتی سعودی‌ها، محبوبیت زیادی بین جوانان عرب پیدا کرده است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied