شمانیوز
شما نیوز

محمد رضا گلزار

افشاگری جنجالی درباره محمرضا گلزار | طرفداران پولی گلزار آبرویش را بردند

آن جمعیتی که در آن مراسم دیده می‌شوند، «مَردمِ عادی نیستند». طرفدارِ گلزار هم نیستند. «سیاهی‌لشکرِ» سینمایی‌اند. شغلِ رسمیِ آن‌ها، «سیاهی‌لشکری‌»ست. بسیاری‌شان، تحتِ قردادِ دفاتر سینمایی‌اند؛ در بسیاری از فیلم‌های سینمایی، در نقش سیاهی‌لشکر بوده‌ند، و اهالی سینما آن‌ها را خوب می‌شناسند. نفری بین ۸۰ الی ۱۵۰ تومن روزانه میگیرند که سر صحنه حاضر بشوند. اگر بهشان این پول را بدهید، جاهای دیگر هم میروند. مثلِ اینجا...

افشاگری جنجالی درباره محمرضا گلزار   | طرفداران پولی گلزار آبرویش را بردند

اخیرا ویدئویی از استقبال از محمدرضا گلزار در یک مراسم منتشر شده که واکنش‌های متفاوتی در پی داشته است. محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران است. محمدرضا گلزار مجرد است و ازدواج نکرده است. محمدرضا گلزار سوپراستار ایرانی است که در زمینه تبلیغات هم فعالیت دارد. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.محمدرضا گلزار عکسی در اینستاگرامش به مناسبت کریسمس منتشر کرد.

محمد رضا گلزار

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی در کانال تلگرامی خود نوشت: ۲۱۰۰ نفر با دریافت ۸۰ تا صد هزار تومان برای مراسم ‎«محمدرضا گلزار» آفیش شده اند! سیاه لشگرهایی که در اکثر پروژه های سینمایی هستند و کارشان همین است!

رسانه ها هم تیتر زده اند: «استقبال چندین هزار نفره از سوپر استار سینمای ایران!».

آخرین نقش آفرینی سوپراستار سینما ایران یادتان می‌آید؟

محمدرضا گلزار، بازیگر سینمای ایران با انتشار برخی از این ویدئوها در حساب اینستاگرامی خود خطاب به مردم نوشته است: «عاشقتونم.» در یکی از تصاویر دیده می‌شود که زنی نوشته‌ای با این مضمون در دست دارد: «من زندگی‌ام را به خطر انداخته‌ام تا تو را ببینم.» ازدحام جمعیت در این مرکز با واکنش‌های انتقادی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

محمد رضا گلزار

حسین لامعی منتقد شناخته شده درباره ویدئوهای خبرسازی که اخیرا از ستاره سینما منتشر شده نوشته: رضا گلزار موجود عجیبی‌ست، این که می‌گویم موجود، دقیقا وصف خودش است! او دقیقا یک وجود منحصر به فرد غیر قابل تحمل دارد. کل سال و تمام اتفاقات پیرامون را به کتفش می‌گیرد و دائم از عضله‌هایش در باشگاه عکس می‌گذارد، یک اخم داغان هم ضمیمه کارش می‌کند و قس علیهذا! اِی برپدر و مادر آن که حجم عضله و باشگاه رفتن را یادِ برخی از جوانان وطن داد و اصلا این را جای زیبایی به ملت انداخت!

عارضم به خدمتتان... آن جمعیتی که در آن مراسم دیده می‌شوند، «مَردمِ عادی نیستند». طرفدارِ گلزار هم نیستند. «سیاهی‌لشکرِ» سینمایی‌اند. شغلِ رسمیِ آن‌ها، «سیاهی‌لشکری‌»ست. بسیاری‌شان، تحتِ قردادِ دفاتر سینمایی‌اند؛ در بسیاری از فیلم‌های سینمایی، در نقش سیاهی‌لشکر بوده‌ند، و اهالی سینما آن‌ها را خوب می‌شناسند. نفری بین ۸۰ الی ۱۵۰ تومن روزانه میگیرند که سر صحنه حاضر بشوند. اگر بهشان این پول را بدهید، جاهای دیگر هم میروند. مثلِ اینجا...

محمد رضا گلزار

باری... شعورِ مَردمِ ایران، این‌روزها، بسیاربسیار فراتر از این تصاویرِ ساختگیِ تهوّع‌آور است. اگر به‌ فکرِ لو رفتنِ خودتان نیستید؛ به فکر «آبروی مَردم» باشید.»

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی