شمانیوز
شما نیوز

مدیر عامل پست بانک ایران در نخستین نمایشگاه و همایش صنعت پست:

مهار تورم با کاهش هزینه‌های مبادلات و رونق تولید با ارائه خدمت موثر برای تولید کننده رقم می خورد

دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران صبح امروز دوشنبه ۸ خرداد ماه، در آیین گشایش نخستین نمایشگاه ‌و همایش صنعت پست، تجارت الکترونیک ، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته با اشاره به اینکه مهار تورم با کاهش هزینه‌های مبادلات و رونق تولید با ارائه خدمت مفید و موثر برای تولید کننده رقم می خورد، گقت: این اتفاق با همگرایی دستگاه های زیر مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام می‌شود.

مهار تورم با کاهش هزینه‌های مبادلات و رونق تولید با ارائه خدمت موثر برای تولید کننده رقم می خورد

به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بهزاد شیری با اشاره به اینکه یک روی سکه تحولات صنعت لجستیک و پست است، گفت: روی دیگر این سکه موضوع تراکنش های مالی و حمایت های مالی این تحولات است. 

شیری در ادامه با تاکید بر اینکه پست بانک ایران به عنوان بانک تخصصی و توسعه ای حوزه فناوری  ارتباطات و اطلاعات نقش مهمی در این حوزه ایفا می کند، تصریح کرد: در عصر حاضر که اقتصاد به سمت اقتصاد بی وزن در حرکت است، تحولات صنایع حمل و نقل، لجستیک و پست اجتناب ناپذیر است و مترادف آن نیز صنعت مالی باید تحولات خود را رقم بزند‌.

وی افزود: نتیجه این فعالیت ها، خدمت رسانی به جامعه و ذی نفعان با حداقل هزینه خواهد بود و این موضوع تداوم دهنده شعار سال به عنوان برنامه محوری تمام دستگاه های اجرایی برای مهار تورم و رشد تولید است. 

مدبرعامل بانک با اشاره به اینکه مهار تورم با کاهش هزینه‌های مبادلات و رونق تولید با ارائه خدمت مفید و موثر برای تولید کننده رقم می خورد، تصریح کرد: این اتفاق با همگرایی دستگاه های زیر مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام می شود و در نهایت می توانیم برای ذی‌نفعان خدمات موثر ‌و مفیدی را ارائه کنیم و به سهم و اندازه خود به مهار تورم و رشد تولید کمک کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied