شمانیوز
شما نیوز

بیمه تجارت‌نو

تقدیر رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه سازمان فراجا از مدیرعامل بیمه تجارت‌نو

سردار علی ذوالقدری ، رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه سازمان فراجا از دکترنیما نوراللهی، مدیرعامل بیمه تجارت‌نو برای ارائه خدمات ارزنده‌ و صادقانه به زائران کربلا در اربعین1401 ، تقدیر به عمل آورد.

تقدیر رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه سازمان فراجا از مدیرعامل بیمه تجارت‌نو

به گزارش روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ این شرکت در راستای ایجاد آرامش خاطر برای زائرین کربلا در اربعین 1401 ، خدمات ارزنده و شایسته‌ای چون پوشش‌های بیمه‌ای زائرین ، برپایی موکب اربعین در فرودگاه امام خمینی(ترمینال سلام )و .... را ارائه کرد که مورد توجه رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه سازمان فراجا قرار گرفت و با اهدای لوح تقدیری از این جریان ارزشی قدردانی نمود. در متن این تقدیرنامه آمده است؛

برادر ارجمند جناب دکتر نیمانوراللهی

مدیرعامل محترم بیمه تجارت‌نو

سلام علیکم ؛

بر خود لازم می‌دانم به مصداق حدیث شریفه (مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللّه َ عَزَّ و جلَّ ) بدینوسیله اقدامات و کوشش‌های شایسته جنابعالی را با تقدیم این لوح ارج نهاده و به پاس خدمات صادقانه و تلاش صمیمانه در عرصه ارائه خدمات به زائران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین سال 1401 تشکر و قدردانی نمایم.

امید است با تلاش روز افزون در تقویت و تداوم این مسیر الهی که فلسفه قیام و شهادت سید الشهدا نیز می‌باشد رضایت خداوند متعال، حضرت ولی عصر(عج) و توفیق اجرای کامل منویات مقام‌معظم‌رهبری‌(مد‌ظله‌العالی) را به دست آوریم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied