شمانیوز
شما نیوز

اخبار اجتماعی

عشق دختر جوان به پسر همسایه غوغا کرد

یک دختر جوان به دلیل انجام عمل های زیبایی پی در پی، سوژه رسانه ها شد.

عشق دختر جوان به پسر همسایه غوغا کرد

یک دختر جوان به دلیل انجام عمل های زیبایی پی در پی، سوژه رسانه ها شد.او که با چهره‌ای غیرعادی به دنیا آمده بود و صورتی متفاوت داشت با درخواست ازدواج از سی پسر همسایه که همبازی دوران کودکی اش بود، غافلگیر شد. این دختر که خواستگاری پسر همسایه را با پاسخ منفی خود، ناموفق گذاشت؛ از کرده اش چندان راضی نبود.

عشق به پسر همسایه در وجود او بقدری زیاد بود که نمیخواست ادامه عمر پسر را با چهره غیر عادی خود تباه کند برای همین تصمیم گرفت بالاخره تن به انجام عمل های زیبایی سخت و دشوار داده و به زیبایی دلخواهش برسد.

کودی هیل، که به دلیل ابتلا به یک بیماری مادرزادی، چهره‌ای زخمی و آسیب دیده داشت و پزشکان در شهر نورتهامشایر قادر به درمان او نبودند؛ از بازگشت به شرایط عادی نا امید شده بود اما با اعلام آمادگی یک پزشک آمریکایی در شهر نیویورک، امید به زندگی بهتر برای کودی متولد شد.

درمان نقص های صورت کودی 14 سال طول کشید و پس از انجام 18 عمل جراحی پی در پی، چهره اش به تدریج به شرایط طبیعی و عادی بازگشت و بالاخره به چهره‌ای بدون زخم و زیبا دست یافت.

کودی پس از 14 سال با صورتی زیبا و طبیعی، به خانه بازگشت. خیلی چیزها تغییر کرده بود اما درخواست ازدواج پسر همسایه همچنان پابرجا بود و اینبار کودی به خواستگاری عاشق دلباخته اش پاسخ مثبت داد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied