شمانیوز
شما نیوز

قیمت خودرو

افت و خیز قیمت خودرو + جدول

ارزیابی بازار پرطرفدارهای ایران‌خودرو امروز در کنار طعم افت قیمت مزه رشد و ثبات را هم چشیدند، روندی که موجب شد تا شاهد مثلث قیمتی در بازار باشیم.

افت و خیز قیمت خودرو  + جدول

بازار امروز در حال شکل نوسانی به خود گرفت که با توجه به اخبار مثبت سیاسی این تصور به وجود آمده بود که قیمت خودرو شکل کاهشی خواهد داشت؛ اما برخلاف تصورات قیمت خودرو امروز در کنار کاهش، رشد هم داشت.

براساس ارزیابی‌ها امروز «هایما S5 پلاس» افت 25 میلیونی در بازار داشت، اما در کنار این افت «دنا پلاس توربو اتومات» رشدی 6 میلیونی را تجربه کرد و افزایش قیمت «راناپلاس» هم 2 میلیون تومان بود. نوسان قیمت در بازار خودرو در حالی رقم خورد که به گفته فعالان این بازار امروز نرخ دلار شکل کاهشی داشت، اما بازار خودرو بدون توجه به اخبار سیاسی و نرخ دلار به مسیر خود ادامه دادند. 

از سوی دیگر افت قیمت در حالی رقم خورده که به گفته فعالان این بازار هنوز خبری از مشتری نیست و طرح فروش محصولات شرکت‌های خودروساز با ساز و کار نوبت دهی موجب تعمیق رکود در بازار شده است.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 592 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشت. «هایما S5پلاس» هم در بازار یک میلیارد و 390 میلیون تومان قیمت گذاری‌ شد و افتی 25 میلیونی را تجربه کرد.

«رانا پلاس» هم در میان محصولات ایران خودرو امروز رشد 2 میلیونی داشت و در بازار با قیمت 505 میلیون تومان قیمت خورد. «دناپلاس» هم در بازار امروز 675 میلیون تومان قیمت گذاری و تغییر قیمت نداشت.

«دنا پلاس توربو اتومات» هم با رشد 6 میلیونی در بازار 892 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز قیمت «207 پاناراما اتومات» هم 995 میلیون تومانی باقی ماند.

قیمت خودرو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied