شمانیوز
شما نیوز

در اولین رویداد سالانه آسان پرداخت پرشین مطرح شد

مزیت‌های فوق‌العاده آپ کارت، جدیدترین محصول اَبَربرنامه کاربردی آپ

مدیرعامل آسان پرداخت پرشین در اولین رویداد سالانه این شرکت با ارائه گزارشی از عملکرد سال گذشته به بیان ثبت دو رکورد تراکنش ۹ میلیون نفر در روز و رکورد کاربران روزانه ۶ میلیون نفر و همچنین مزایای فوق‌العاده محصول جدید این شرکت با نام «آپ کارت» پرداخت.

مزیت‌های فوق‌العاده آپ کارت، جدیدترین محصول اَبَربرنامه کاربردی آپ

 به گزارش شمانیوز، محمدرضا اسکندریون در نخستین رویداد سالانه آپ که با حضور جمعی از مدیران شرکت آسان پرداخت پرشین، شرکت گسترش فناوری های نوین ، مدیران بانک کشاورزی و جمعی از اصحاب رسانه در هتل اسپیناس پلاس برگزار شد، با رونمایی از چهار محصول جدید به مناسبت جشن ۱۴ سالگی در اولین رویداد سالانه آپ به بیان دستاوردهای این شرکت در پرداخت‌های الکترونیک و ویژگی‌های محصولات جدید این شرکت پرداخت.

مدیرعامل شرکت آسان پرداخت پرشین در مراسم ۱۴ سالگی و اولین رویداد سالانه آپ با اشاره به فعالیت ‍‍۱۱ شرکت در زیرمجموعه آپ، گفت: از این میان ۴شرکت برای تکمیل زنجیره ارزش دستگاه‌های پوز فعالیت می‌کنند. بیش از ۱۰۰ سرویس در ۲۰ دسته به کاربران آپ ارائه می‌شود. وی افزود: در سال ‍۱۴۰۱ حدود ۲۱ میلیون کاربر با تعداد نصب فعال ۳۷ میلیون مورد از آپ استفاده کردند. ۳۲ میلیون نصب بر بستر اندروید و ۵ میلیون نصب بر بستر IOS انجام گرفت. استان‌های البرز، تهران و اصفهان، به ترتیب سه استان برتر بر اساس ضریب نفوذ کاربران آپ بودند. اسکندریون با اشاره به ۲رکورد به دست آمده توسط آپ در سال گذشته، عنوان کرد: رکورد تراکنش روزانه در آپ بیش از ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار مورد و رکورد تعداد کاربران روزانه آپ ۶میلیون نفر دو رکورد ثبت شده توسط آپ در سال ۱۴۰۱ بوده است.

در این مراسم مدیران بخش‌های مختلف اَبَربرنامه کاربردی آپ، گزارش‌های متنوعی از فعالیت‌های آپ ارائه دادند که در این گزارش به مهم‌ترین این مباحث و دستاوردها پرداخته‌ایم. براساس این گزارش، کارت به کارت پرتراکنش‌ترین خدمت آپ است که بنابر اعلام مدیران این برنامه فوق‌العاده کاربردی، ۳۵ درصد کل تراکنش‌های کشور بر بستر آپ انجام می‌شود. پس از فعالسازی دوباره خدمات بیمه بر بستر آپ، این خدمت، سریعترین رشد را در میان خدمات آپ به خود اختصاص داد.

علاوه بر این، پربازدیدترین خدمت آپ، سرویس گردشگری است. خدمات خودرویی مانند پرداخت خلافی خودرو، بیشترین افزایش سهم بازار را به خود اختصاص داده است. آپ بزرگترین بازیگر این بازار در کشور است.

در میان خدمات متنوع آپ، شارژ خودکار کیف پول، بیشترین رشد را در سال گذشته به خود اختصاص داد. همچنین خرید بیمه اقساطی، خرید و تمدید اشتراک فیلیمو، شارژ مستقیم کیف پول، ثبت نام احراز هویت ثنا، خرید بلیت کشتی، خدمات سیم‌کارت، بازگشت وجه تخفیفان از جمله خدمات جدید آپ است. از مهم‌ترین محورهای این رویداد رونمایی از چند محصول جدید بود که شاخص این محصولات را می‌توان «آپ کارت» جدیدترین محصول سوپر اپلیکیشن آپ عنوان کرد. آپ کارت این امکان را به کاربران برنامه‌کاربردی آپ می‌دهد که علاوه بر اتصال به کیف پول الکترونیک خود، از کارت فیزیکی نیز برای انجام تراکنش های خرید خود در بسترهای مختلف از جمله دستگاه های کارتخوان استفاده کنند. این کارت در تمام دستگاه‌های پوز کشور قابل استفاده است.

یکی از ویژگی‌های آپ کارت، امکان بازگشت وجه می‌باشد که این خدمت از هفته آینده رونمایی می‌شود و در تیرماه جاری، تمام مردم ایران می توانند از آپ‌کارت استفاده کنند. استفاده از قابلیت خرید اعتباری از دیگر امکانات ارایه شده توسط این محصول جدید آپ است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied