شمانیوز
شما نیوز

قیمت دلار

بازار دلار در انتظار تبادل زندانیان

عده ای از معامله گران در انتظار تبادل زندانیان و آزادسازی پول‌های بلوکه شده هستند. به عقیده آنها در صورتی که این اتفاق به وقوع بپیوند قیمت دلار می‌تواند به روند کاهشی خود ادامه دهد و حتی به دامنه 40 هزار برود.

بازار دلار در انتظار تبادل زندانیان

شب گذشته اخبار جدیدی به بازار پشت خطی دلار ارسال شد؛ همین امر موجب شد سطح احتیاط در بین معامله گران بیشتر شود و کمتر کسی خواهان خرید دلار در بازار شبانه باشد.

سیگنال هسته ای به بازار دلار 

دیشب خبرگزاری رویترز مدعی شد که آژانس اقدام به نصب دوربین در یک نقطه در اصفهان که در آن سانتریفیوژ ساخته می شد کرده است.

آژانس بین المللی انرژی اتمی هم اعلام کرد بازرسان دیگر سوالی در خصوص ذرات اوارنیوم 84 درصدی در فردو ندارند و پرونده تحقیقاتی ذرات اورانیوم در مریوان بسته شد. 

 قیمت دلار  دیشب نتوانست خود را به مرز حمایتی ۵۱ هزار و ۲۰۰ تومان برساند و در محدوده ۵۰ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد.فعالان اقتصادی باور دارند در صورتی که دلار مرز مقاومتی 50 هزار و 900 تومان را از دست بدهد احتمال برگشت تا مرز حمایتی 50 هزار و 200 تومان محتمل خواهد بود.

بازار دلار در انتظار تبادل زندانیان

عده ای از معامله گران در انتظار تبادل زندانیان و آزادسازی پول‌های بلوکه شده هستند. به عقیده آنها در صورتی که این اتفاق  به وقوع بپیوند قیمت دلار می‌تواند به روند کاهشی خود ادامه دهد و حتی به دامنه 40 هزار برود.

البته جان کربی در تازه ترین اظهار نظر خود گفته در حال حاضر «برجام» در دستور کار آمریکا نیست و از اولویت‌های ایالات متحده خارج شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied