شمانیوز
شما نیوز

آزاده صمدی

آزاده صمدی عاشق بازیگر سریال پایتخت شد | اعتراف خانم بازیگر به عشق نقی معمولی جنجال به پا کرد

سریال «رهایم کن» با پشت سر گذاشتن قسمت پانزدهم، تا سه قسمت دیگر به پایان می‌رسد و پرونده این سریال برای همیشه بسته خواهد شد.

آزاده صمدی عاشق بازیگر سریال پایتخت شد | اعتراف خانم بازیگر به عشق نقی معمولی جنجال به پا کرد

سریال «رهایم کن» با پشت سر گذاشتن قسمت پانزدهم، تا سه قسمت دیگر به پایان می‌رسد و پرونده این سریال برای همیشه بسته خواهد شد. آزاده صمدی بازیگر تئاتر و تلویزیون ایرانی است. آزاده صمدی با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی‌پایان به شهرت رسید. ، آزاده صمدی با سریال رهایم کن به نمایش خانگی برگشت. 

 

آزاده صمدی

 

سریال «رهایم کن» که این روزها از شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود و کم‌حاشیه نداشته و با انتقادات شدید موجه بوده به قسمت‌های پایانی نزدیک شده است. به تازگی تصاویری از قسمت‌های جدید این سریال منتشر شده است.

فارس درباره این سریال نوشته است: «رهایم کن» از یکسو ناهنجاری‌های اخلاقی چون روابط نامشروع، تجاوز، خیانت، شرب خمر و.... را بازنمایی و عادی سازی می‌کند و از سوی دیگر تیشه به ریشه بنیان خانواده می‌زند؛ یادمان بیاید دیالوگ‌های هاتف به افسانه را که مدام راه رسیدن به آرزو را بریدن از خانواده می‌داند.

«رهایم کن» سریال نمایش خانگی ایرانی در ژانر عاشقانه و اجتماعی به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی است؛ کارگردانی که سال گذشته سریال «می‌خواهم زنده بمانم» را بر اساس متنی از (مجید مولایی و دو نویسنده دیگر) ساخت و وعده تولید قسمت جدید این مجموعه را هم داد اما در نهایت یک سال بعد از سریال «رهایم کن» رونمایی کرد.

متن «رهایم کن» را هم مجید مولایی با همراهی دو نویسنده دیگر در ۱۸ قسمت نوشته است و تهیه‌کننده کار هم خودش است.

داستان سریال درباره دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن روستای سیاه‌رود به نام‌های حاتم (محسن تنابنده) و هاتف (هوتن شکیبا) است که با هم در تقابل عاطفی قرار می‌گیرند و بخشی از حاشیه‌های «رهایم کن» هم از همین‌جا شروع می‌شود. دریکی از سکانس‌های قسمت ۱۴ این سریال نغمه (آزاده صمدی) به سراغ حاتم (محسن تنابنده) می‌آید و در لفافه به او می‌گوید که همچنان عاشق حاتم است و به او فکر می‌کند.

با این همه این مجموعه تلویزیونی که حالا عرضه ۱۴ قسمت را پشت سر گذاشته، همچنان در حال انتشار است. باید دید با توجه به انتقادات موجود این سریال تا پایان پخش خواهد شد یا سرنوشتی جز توقیف نخواهد داشت. 

ساترا اخیرا در توضیحاتی اعلام کرده، این سریال فاقد مجوز تولید و انتشار از این نهاد است اما از آنجا که یک نهاد تنظیم‌گر است و ضابط قضایی نیست، در نتیجه مکاتبه لازم با قوه قضاییه را انجام داده است. ضمن اینکه در جریان پخش، همچنین تبلیغات محیطی این سریال شبکه خانگی متوقف شده است.

محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین‌العابدین، مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری و سام نوری از بازیگران مجموعه «رهایم کن» هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    قشنگه