شمانیوز
شما نیوز

احمدی صدر خبر داد؛

خدمات رسانی پایگاه های خدمات اجتماعی به ۱۵ هزار مددجوی پایتخت

مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد: ۲۸ پایگاه خدمات اجتماعی در کلانشهر تهران فعال هستند که در سال گذشته به بیش از ۱۵ هزار آسیب دیده اجتماعی خدمات ارائه کرده اند.

خدمات رسانی پایگاه های خدمات اجتماعی به ۱۵ هزار مددجوی پایتخت

به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، احمد احمدی صدر با اعلام این خبر تصریح کرد: پایگاه های خدمات اجتماعی پایتخت با هدف خدمات رسانی به افراد در راه مانده، متکدیان، معتادان متجاهر، کودکان کار و خیابان، بیماران اعصاب و روان رها شده در شهر، گمشدگان، افراد کارتن خواب و بی خانمان، کودکان فرار و غیره در حال فعالیت هستند که بخشی از این پایگاه ها از سوی مناطق ۲۲ گانه و بخشی نیز مستقیما زیر نظر سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی اقدام به ارائه خدمات می کنند.

وی افزود: در سال گذشته ۱۵ هزار و ۲۶۱ فرد آسیب دیده در کلانشهر تهران از ۲۷ هزار خدمت بهره مند شدند که این خدمات شامل مشاوره فردی، پیگیری وضعیت مددجو، بازگشت به خانواده، معرفی به مراکز کاریابی، معرفی به مراکز درمانی، مددسراها، مراکز پویا شهر، اقدامات اجتماعی محور و از این دست موارد بوده اند.

احمدی صدر ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ با تلاش و همت همکاران در پایگاه های اجتماعی، ۲۹۴ نفر از شهروندان که به دلایل گوناگون از جمله کهولت سن یا سن کم (کودک) گمشده بودند، شناسایی و به خانواده ها یا مراکز مربوط راهنمایی و معرفی شدند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: یک هزار و ۲۲۴ متکدی نیز در سال گذشته از سوی پایگاه خدمات اجتماعی در شهر تهران مورد ساماندهی قرار گرفتند. همچنین ۲ هزار و ۸۶۶ فرد در راه مانده نیز از خدمات این سازمان برخوردار شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied