شمانیوز
شما نیوز

شهردار منطقه یک

بازسازی میدان سربند تا کوهپایه آغاز شد

سیدمهدی صباغ، شهردار منطقه یک گفت: بازسازی سنگ فرش میدان سربند تا میدان کوهپایه در محله دربند با هدف زیباسازی و تسهیل توام با ایمنی در تردد کسبه، اهالی و گردشگران آغاز شد.

 بازسازی میدان سربند تا کوهپایه آغاز شد

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ اعلام کرد: در این اقدام ۴ هزار متر مربع از سنگفرش این محدوده که یکی از معابرمهم گردشگری شهر تهران است با هدف تعریض پیاده راه ، جمع آوری سد معبرها، هدایت مناسب آبهای سطحی، زیباسازی بصری و… بازسازی می شود.

وی افزود: در این طرح بازسازی و نوسازی اساسی پیاده راه و خیابان از میدان سربند تا میدان کوهپایه که شامل تعویض سنگ فرش، اجرای آبراه های عرضی و طولی، نصب فلاور باکس از ابتدا تا انتهای مسیر و اجرای فضای سبز و نورپردازی و … توسط شهرداری ناحیه کوهستان آغاز شده است.

صباغ تصریح کرد: در نشسستی که قبل از اجرای طرح با معتمدین محلی و کسبه انجام شد پیوست‌های اجتماعی کار بررسی و حضور ایمن برای گردشگران، سهولت و ایمنی در تردد برای اهالی و کسبه دربند و پس قلعه از نتایج اجرای طرح اعلام و کار آغاز شد.

همچنین همزمان با اجرای طرح ساکنین و کسبه دربند و پس قلعه با نصب بنر از شهرداری بابت شروع عملیات بازسازی و ساماندهی سنگ فرش میدان سربند تا میدان کوهپایه تشکر کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied