شمانیوز
شما نیوز

منطقه دو

نشست مشترک انتقال تجربیات مدیران شهری منطقه ۲ تهران و کلانشهر تبریز

نشست هم اندیشی شهردار، معاونین و مدیران شهری منطقه ۲ و کلانشهر تبریز با رویکرد انتقال تجارب در حوزه برگزار شد.

نشست مشترک انتقال تجربیات مدیران شهری منطقه ۲ تهران و کلانشهر تبریز

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی ،شهردار منطقه دراین نشست با اشاره به ویژگی جغرافیایی و ساختارجمعیتی منطقه گفت: ساختار جغرافیایی شمالی- جنوبی منطقه و ارتفاع بسیار زیاد مخاطراتی همچون سیل را  موجب می شود  و مدیریت این مساله همواره مورد توجه مدیریت منطقه قراردارد.

وی افزود: وجود  دو رود دره از جمله ظرفیت های ارزشمند طبیعی منطقه است که اگرچه به دلیل بی توجهی ها به تهدید تبدیل شده بود اما امروز با برنامه های اجرایی و پیش بینی شده این رود دره ها ،فرصت های تفرجگاهی همچون بوستان نهج البلاغه  شده اند. 

صالحی افزود: مجموعه مدیریت شهری منطقه ۲ تلاش دارد تا  با بهره گیری از تمامی ظرفیتها و امکانات موجود ایجاد دسترسی حداکثری  شهروندان به امکانات و خدمات شهری  را  فراهم کند.

شهردار منطقه  دو در ادامه به ساختار نواحی اشاره کرد و گفت:  دراین ساختار که از سال ۸۷ شکل گرفت ضمن اینکه بخشی از فعالیت ها و ماموریت های  اجرایی مناطق به نواحی واگذار شد ، سرای محلات به عنوان زیرساخت های  فرهنگی و اجتماعی  دراختیار نواحی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه انتقال تجارب موفق موجب ارتقای خدمت رسانی بهینه می شود گفت: فراهم نمودن بستر مناسب همکاری میان شهرداری های شهرهای مختلف کشور می تواند به انتقال تجربیات موفق آنها در زمینه تقویت خدمات و توسعه شهری  تاثیر بسزایی داشته باشد.

لازم به ذکر است در این نشست مدیران  شهرداری منطقه۲ و کلانشهر تبریز به بیان تجربیات و شرح اقدامات خود پرداختند  و طرح ” من شهردارم” به عنوان یکی از تجارب موفق درجلب مشارکت شهروندان مطرح شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied