شمانیوز
شما نیوز

خدمات رسانی مترو

ساعت شروع خدمات رسانی مترو تهران تغییر می کند

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از تغییر ساعت خدمات رسانی مترو در نیمه دوم خرداد خبر داد.

ساعت شروع خدمات رسانی مترو تهران تغییر می کند

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، مسعود درستی با اشاره به مصوبه هیات دولت و شروع به کار ادارات در راستای کاهش مصرف برق و انرژی از ساعت ۶ صبح گفت: سرویس دهی در خطوط مترو تهران و حومه نیز از تاریخ ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ در روزهای هفته (شنبه تا چهارشنبه) با تغییر همراه خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه شروع سرویس دهی در تمامی خطوط مترو تهران و حومه از ساعت ۵:۳۰ صبح به ۴:۳۰ صبح تغییر می کند افزود: ساعت پایان به مانند سنوات گذشته تا ساعت ۲۲:۰۰ است.

درستی گفت: این تغییر تنها در خطوط هفتگانه اعمال می شود و مسیرهای هشتگرد، فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی(ره) طبق برنامه قبلی سرویس‌دهی می کنند.

وی در ادامه بیان کرد: سرفاصله حرکت قطارها و تعداد حرکت‌ها براساس مصوبه هیئت دولت و دستور وزارت کشور با هدف صرفه‌جویی برق و منابع انرژی و باتوجه به کاهش تعداد مسافران در تابستان، براساس تقاضا تعیین خواهد شد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: برنامه حرکت قطارهای خط پنج در روزهای پنجشنبه به عادی تغییر یافت.

وی در پایان تصریح کرد: در ایستگاه‌های روزمینی و با هدف کاهش مصرف برق، میزان روشنایی در حداقل قرار خواهد گرفت و پله‌برقی‌های با طول محدود نیز خاموش خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied