شمانیوز
شما نیوز

صندوق بازنشستگی کشوری

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از شرکت شیر پاستوریزه پگاه اراک

دکتر ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری طی بازدید از شرکت شیر پاستوریزه پگاه اراک ضمن قدردانی از تعهد و تلاش مجموعه پگاه ابراز امیدواری نمود شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی با افزایش رقابت در سطح بین المللی، به پیشرفت های چشمگیری در زمینه صنعت و تولید دانش بنیان، دست یابند.

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از شرکت شیر پاستوریزه پگاه اراک

به گزارش از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، دکتر ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری طی بازدید از شرکت شیر پاستوریزه پگاه اراک ضمن قدردانی از تعهد و تلاش مجموعه پگاه ابراز امیدواری نمود شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی با افزایش رقابت در سطح بین المللی، به پیشرفت های چشمگیری در زمینه صنعت و تولید دانش بنیان، دست یابند.

همچنین در این برنامه دکتر عبدالامیر باروتکوب مدیرعامل صنایع شیر ایران ضمن خوش آمد گویی به دکتر ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی و محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، گزارشی از روند پیوستن پگاه اراک به مجموعه صنایع شیر ایران را ارائه و بر توسعه فروش به عنوان یکی از اهداف اصلی مجموعه پگاه، تأکید نمود. در ادامه محمد علی کارگر مطلق معاون تحقیق و توسعه و هماهنگی تولید شرکت صنایع شیر ایران نیز طرح ها و برنامه های در دست اقدام این شرکت را ارائه کرد.

محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی نیز ابراز امیدواری نمود که با طرح ها و برنامه های در دست اقدام، شاهد رشد مجموعه های استان به ویژه مجموعه های صندوق بازنشستگی کشوری باشیم .

رامین طهماسبی نادری مدیرعامل شرکت پگاه اراک نیز در این برنامه ضمن قدردانی از حمایت های مدیرعامل صنایع شیر ایران، ابراز امیدواری نمود در راستای پیشرفت و تعالی این شرکت فعالیت نماید. وی در ادامه گفت: طرح های توسعه ای این مجموعه با برآورد حدودی ۵ هزار میلیارد ریال مصوب گردیده که به زودی شاهد اجرایی شدن آن خواهیم بود.

شایان ذکر است دکتر نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی، دکتر عبدالامیر باروتکوب مدیرعامل صنایع شیر ایران و دکتر محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی از شرکت پگاه اراک در این برنامه ضمن آشنایی با پروژه های در دست احداث پگاه اراک، از خطوط تولیدی این مجموعه نیز بازدید به عمل آوردند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied