شمانیوز
شما نیوز

محمدرضا گلزار

نحوه آشنایی محمدرضا گلزار و زن جوانش لو رفت | پدر زن محمدرضا گلزار تاجر است؟

فیلمی از محمدرضا گلزار و دختر جوانی با نام آیسان آقاخانی در فضای مجازی پخش شده است که ادعا شده محمدرضا گلزار با آیسان آقاخانی ازدواج کرده است.

نحوه آشنایی محمدرضا گلزار و زن جوانش لو رفت | پدر زن محمدرضا گلزار تاجر است؟

فیلمی از محمدرضا گلزار و دختر جوانی با نام آیسان آقاخانی در فضای مجازی پخش شده است که ادعا شده محمدرضا گلزار با آیسان آقاخانی ازدواج کرده است. محمدرضا گلزار با انتشار تصاویری ازدواجش با آیسان را علنی کرد. محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران است. محمدرضا گلزار متاهل است و ازدواج کرده است. محمدرضا گلزار سوپراستار ایرانی است که در زمینه تبلیغات هم فعالیت دارد. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.محمدرضا گلزار عکسی در اینستاگرامش به مناسبت کریسمس منتشر کرد.

 

 

نحوه آشنایی محمدرضا گلزار و زن جوانش

برخی از پیج اینستاگرامی عنوان کرده اند که آیسان آقاخانی در زمینه مدلینگ فعالیت دارد و دختر یکی از تاجران سرشناس می‌باشد درباره نحوه آشنای آن‌ها گفته می‌شود که محمدرضا گلزار به عنوان مدل برای شرکت پدر این دختر فعالیت کرده، که در نهایت سرآغاز آشنایی آن‌ها بوده است و این خانم از طرفداران محمدرضا گلزار نیز محسوب می‌شود. همچننی اختلاف سنی محدرضا گلزار آیسان آقاخانی حدود ۲۰ سال است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied