شمانیوز
شما نیوز

هشدار به تهرانی ها نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق

فردا در اکثر نواحی استان تهران، آسمان قسمتی ابری همراه با وزش باد و در ارتفاعات گاهی همراه با رگبار و احتمالی رعد و برق است.

هشدار به تهرانی ها نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق

به گزارش شمانیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران برای فردا در اکثر نواحی استان، آسمان را قسمتی ابری همراه با وزش باد و در ارتفاعات گاهی همراه با رگبار و احتمالی رعد و برق پیش‌بینی کرد.

با بررسی نقشه‌های هواشناسی و خروجی الگوهای پیش‌یابی عددی، وضعیت جوی استان تهران، برای امروز آسمان قسمتی ابری و بتدریج افزایش ابر و با توجه به ناپایداری‌های محلی، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در سطح استان، به ویژه در ارتفاعات، افزایش ابر، رشد ابرهای همرفتی و در نواحی مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

برای فردا در اکثر نواحی استان تهران، آسمان قسمتی ابری همراه با وزش باد و در ارتفاعات گاهی همراه با رگبار و احتمالی رعد و برق است. از روز یکشنبه نیز با فعالیت سامانه بارشی جدید و وقوع ناپایداری‌های محلی تا روز سه‌شنبه به طور متناوب در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق همراه با وزش باد در بعدازظهر وزش باد شدید و خیزش موقت گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است.

عمده بارش‌ها برای روز یکشنبه و همچنین بیشینه ناپایداری و وزش باد برای روزهای یکشنبه و دوشنبه در ساعات بعدازظهر پیش‌بینی می‌شود. از فردا شنبه هم افزایش تدریجی دما در سطح استان مورد انتظار است.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا قسمتی ابری گاهی وزش باد در بعدازظهر نیمه ابری و افزایش باد و بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتی‌گراد و در روز یکشنبه (۲۱ خردادماه) قسمتی ابری گاهی وزش باد در بعدازظهر افزایش ابر در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied