شمانیوز
شما نیوز

محمدرضا گلزار

ازدواج گلزار با دختر تاجر معروف | حلقه ملیاردی و برلیان همسر گلزار غوغا کرد

آیسان همسر گلزار کیست ؟ دختر دهه هفتادی که گفته شده به تازگی به عقد محمدرضا گلزار درآمده است .

ازدواج گلزار با دختر تاجر معروف | حلقه ملیاردی و  برلیان همسر گلزار غوغا کرد

تصاویری از دختری به نام آیسان آقاخانی در فضای مجازی دست به دست می شود تحت عنوان « همسر محمدرضا گلزار» . محمدرضا گلزار با انتشار تصاویری ازدواجش با آیسان را علنی کرد. محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران است. محمدرضا گلزار متاهل است و ازدواج کرده است. محمدرضا گلزار سوپراستار ایرانی است که در زمینه تبلیغات هم فعالیت دارد. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

 محمدرضا گلزار

همزمان پیج دفتر ازدواج طلایی در پاسداران تهران تصاویری از رضا گلزار و سفره عقد مجللی منتشر کرد و مدعی شد که گلزار در این دفتر به عقد دختری درآمده است .

صفحات مجازی هم ایسان آقاخانی دختر تاجر معروف که متولد سال 1376 است را به عنوان همسر گلزار معرفی کردند.

این اخبار در حالی در حال انتشار است که رضا گلزار به صورت رسمی هنوز همسرش را معرفی نکرده و هیچ واکنشی هم به این اخبار نشان نداده است .

ر اساس شنیده ها آیسان آقاخانی اهل زنجان و دختر یک تاجر سرشناس است .

درباره نحوه آشنایی گلزار و آیسان گفته شده که رضا گلزار به عنوان مدل برای شرکت پدر آیسان فعالیت داشته که در نهایت سرآغاز آشنایی آنها بوده است و آیسان هم از طرفداران محمدرضا گلزار بوده است .

آشنایی آنها از سال 1398 تا الان بود که در نهایت منجر به ازدواج شده است .

روز گذشته هم ویدیویی از محمدرضا گلزار و آیسان در فضای مجازی منتشر شده که این بازیگر با کت و شلوار دامادی بوده و خانمی که همراه او است لباس سفید نامزدی بر تن دارد.

همزمان دفترخانه معروفی هم در تهران استوری و از مراسم ازدواج گلزار خبر داد اما این دفترخانه مشخصات عروس را فاش نکرد .

خبر ازدواج محمدرضا گلزار در فضای مجازی بازتاب گسترده ای را به همراه داشت و هواداران این بازیگر غافلگیر شدند . اما برخی فن پیج های آقای سوپراستار با انتشار پست هایی ازدواج او را تبریک گفتند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied