شمانیوز
شما نیوز

محمدرضا گلزار

عکسی از پدر زن تاجر گلزار لو رفت | محمدرضا گلزار هم سن پدر زنش است ؟

محمدرضا گلزار آذربایجانی و متولد تهران است.همسرش آیسان آقاخانی متولد زنجان است و سالهای سال است که در تهران زندگی می کند. پدر همسر محمدرضا گلزار کارمند شرکت بیمه است.

عکسی از پدر زن تاجر گلزار لو رفت | محمدرضا گلزار هم سن پدر زنش است ؟

خبری که چند روزی است که در شبکه های اجتماعی پربیننده شده است ؛ خبر عقد و ازدواج بازیگر معروف محمدرضا گلزار است ؛ آقای گلزار بالاخره و در سن ۴۵ سالگی تصمیم به ازدواج گرفت . محمدرضا گلزار با انتشار تصاویری ازدواجش با آیسان را علنی کرد. محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران است. محمدرضا گلزار متاهل است و ازدواج کرده است. محمدرضا گلزار سوپراستار ایرانی است که در زمینه تبلیغات هم فعالیت دارد. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

محمدرضا گلزار

خبری که چند روزی است که در شبکه های اجتماعی پربیننده شده است ؛ خبر عقد و ازدواج بازیگر معروف محمدرضا گلزار است ؛ آقای گلزار بالاخره و در سن ۴۵ سالگی تصمیم به ازدواج گرفت . ازدواجی که به واسطه اختلاف سنی با همسرش آیسان آقاخانی زیادی سر و صدا به پا کرد. اما با همه این تفاسیر ازدواج ایشون رو به خودشون و همسرشون تبریک می گوییم و امیدواریم سالهای سال در کنار هم به شادی و خوشی و خرمی زندگی کنند.عکسی که در زیر مشاهده می کنید به عنوانپدر همسر محمدرضا گلزار در شبکه های اجتماعی وایرال شده است . در ادامه هم تصاویری از دسته گل عروسی و تالا عروسی را مشاهده می کنید . با ما در پرشین وی همراه باشید . شنیده ها حاکی از آن است که پدر همسر محمدرضا گلزار کارمند شرکت بیمه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied