شمانیوز
شما نیوز

قیمت خودرو

طرح فروش فوری ایران خودرو آغاز شد+ شرایط

طرح فروش فوری ایران خودرو ویژه مادران در خرداد 1402 آغاز شد.

طرح فروش فوری ایران خودرو آغاز شد+ شرایط
ثبت نام ایران خودرو برای مادران ۱۴۰۲ با عرضه پژو ۲۰۷ مدل TU۳ آغاز شد. موعد تحویل نیز ۹۰ روزه اعلام شده است.مبلغ کارخانه پژو ۲۰۷ مدل TU۳ حوالی ۳۲۳ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است. از آنجایی که این خودرو در قالب طرح فروش فوق العاده ایران خودرو (ویژه متقاضیان جوانی جمعیت) عرضه شده است، متقاضیان باید کل مبلغ را یکجا پرداخت کنند.

تکمیل مراحل ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی مادران تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس  https://esale.ikco.ir/ انجام می شود  درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. 

شرایط طرح فروش فوری ویژه مادران خرداد 1402
بر اساس آنچه تاکنون عنوان شده مادران دارای دو فرزند و بیشتر می‌توانند با انجام فرایند ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو برای مادران از سهمیه ۵۰ درصدی خودروسازان استفاده کنند. اما نه همه مادران دارای دو فرزند و بیشتر. بلکه شرط مهم این است که فرزند دوم خانواده و یا بیشتر، از آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد.
طبق جدیدترین اطلاعیه ایران خودرو که مربوط به فروش فوری پژو ۲۰۷ TU۳ است؛ مادرانی که سال گذشته فرایند ثبت نام سامانه یکپارچه ویژه محصولات ایران خودرو را طی کردند و اسامی آن‌ها به عنوان بخش سوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی پژو ۲۰۷ TU۳ به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این شرکت برای آنها پیامک ارسال شده است می‌توانند در طرح فروش بدون قرعه کشی خودرو برای مادران با موعد تحویل ۹۰ روزه شرکت کنند. سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ است وتمامی پیامک ها از طریق شماره مذکور ارسال می شود.
 
مهلت واریز وجه فروش فوری ایران خودرو خرداد1402
طبق اطلاعیه ایران خودرو،  آخرین مهلت واریز وجه طرح فروش فوق العاده ایران خودرو روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه است. واریز وجه از ۱۷ خردادماه اعلام شده است. لازم است برای تکمیل فرایند ثبت نام خودرو برای مادران کل مبلغ پرداخت شود.
 
انصراف از ثبت نام فروش فوری ایران خودرو خرداد 1402
طبق شرایط انصراف از ثبت نام ایران خودرو، درصورت انصراف مشتری و همچنین در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز خریدار ( شرایط عمومی و اختصاصی) در هرمرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام پژو ۲۰۷ TU۳ متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری بدون سود انصراف حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره شبای معرفی شده، مسترد می‌شود و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نیست.
 
مشخصات کامل پژو 207 
گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر این که پژو 207 با موتور TU3 تمام استانداردهای ایمنی الزامی را دریافت کرده، این محصول را منطبق با استانداردهای مورد نیاز نظیر برخورد از رو به رو، استاندارد برخورد جانبی و استاندارد برخورد عابر پیاده دانست که این استانداردها در گواهی های بین المللی ثبت شده و مورد تایید مراجع بین المللی است.
ایران خودرو عنوان کرده، به دلیل  محبوبیت خودرو پژو ۲۰۷، مقرر شد این محصول با موتور TU3 به عنوان محصول پایه در خانواده محصولات پژو ۲۰۷ تعریف و به بازار عرضه شود.
براساس این گزارش، این محصول دارای امکاناتی نظیر سیستم های تهویه اتوماتیک، مالتی مدیا، کروز کنترل، دوربین دید عقب، ترمز جلو دیسکی، چراغ های روز (دی لایت)، سیستم کنترل صوتی روی غربیلک فرمان و آیینه های برقی است.
این خودروساز، با اشاره به مزایای بهره برداری از موتور TU3 بر روی محصولات تولیدی از جمله محصول پژو ۲۰۷ تاکید کرده، در زمینه مصرف سوخت، این موتور کم مصرف ترین موتور خانواده ایران خودرو است و استفاده از این موتور این امکان را می دهد تا طیفی از محصولات با تنوع قوای محرکه در سبد محصولات تولیدی این شرکت  قرار گیرد.
شرکت های خودروساز در دنیا به منظور پاسخ به تقاضای مشتریان، عموما طیف متنوعی از موتورها را متناسب با کلاس ابعادی بر روی یک محصول کالیبره و به بازار عرضه می کنند، با این رویکرد، شرکت پژو نیز طیف متنوعی از موتورها با حجم متفاوت را بر روی خانواده محصولات خود، تولید و به بازار عرضه کرده است.
در همین راستا شرکت ایران خودرو نیز با هدف پوشش طیف گسترده تری از مشتریان، خودروی پرطرفدار و پرتقاضای ۲۰۷ را با موتور TU3 به عنوان یک خودرو کم مصرف تر در سبد محصولات تولیدی خود عرضه کرده است.
موتور TU3 کم حجم ترین موتور ایران خودرو به شمار می رود و با وجود حجم پایین، راندمان مطلوبی دارد.
ایران خودرو تاکید کرده، این محصول یکی از خودروهای جدید تولیدی این خودروساز است که قاعدتا قیمت آن متناسب با تغییرات قیمتی برخی نهاده های تولید تعیین شده است.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied