شمانیوز
شما نیوز

منطقه ازاد قشم

مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد

طی حکمی از سوی عادل پیغامی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، مرتضی صابری به عنوان مدیر جدید صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد.

مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، یعقوب محمودیان، مدیرکل حوزه مدیرعامل در آیین توریع و معارفه مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید اظهارکرد: تسهیل شرایط سرمایه گذاری در جزیره قشم به عنوان یکی از اولویت های سازمان در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: احصاء مشکلات موجود و برطرف کردن آنها با ارائه برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت و ایجاد و حفظ مزایا و انگیزه های تشویقی و ترغیبی موجب جذب سرمایه گذاران به این منطقه خواهد شد.

مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: کارشناسان فعال در منطقه مهمترین متخصصان حوزه های تولیدی و صنعتی با شد و سیاست گذاری باید به گونه ای باشد که با ایجاد چرخه اطلاعات روان، موضوعات مختلف به راحتی از پایین به بالا منتقل و مرتفع شود.

مدیر جدید صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این آیین اظهار کرد: امیدوارم با همراهی و همکاری تمامی کارشناسان، متخصصان و دستگاه های اجرایی بتوانیم بخش تولید و صنعت جزیره را فعال تر کنیم.

مرتضی صابری یادآور شد: در صورت برطرف کردن مشکلات تولید کنندگان و سرمایه گذاران حاضر در جزیره در حوزه زیرساخت و قوانین، این فعالان بزرگترین مبلغان جذب سرمایه‌گذار جدید خواهند بود.

بنابراین گزارش، امروز طی آیینی مرتضی صابری به عنوان مدیر جدید صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم معارفه و زحمات فرنوش امیری زاد تقدیر به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied