شمانیوز
شما نیوز

قیمت دلار

دلار در یک قدمی کانال جدید | جزییات جدید قیمت دلار

قیمت سکه امامی در بازار امروز تا محدوده 27 میلیون تومان پایین آمد اما عصر امروز در حدود 28 میلیون تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با روز گذشته افزایش 809 هزار تومان را نشان می دهد.

دلار در یک قدمی کانال جدید | جزییات جدید قیمت دلار

بازار ارز تهران در سومین روز هفته شاهد نوسان صعودی نرخ دلار بود. آن طور که برخی از معامله گران مدعی بودند قیمت دلار در معاملات نقدی امروز در حول و حوش 500 تومان رشد کرد و به یک قدمی پله هشتم کانال چهارم رسید. در هرات هم بازیگران ارزی شاهد رشد تقریبا 500 تومانی اسکناس آمریکایی بودند.

مرز حساس دلار  در هرات 

برخی از معامله گران در مورد دلار هرات می گفتند در شرایط فعلی مرز 48 هزار و 100 تومان تا 48 هزار و 400 تومان مهم است؛به عقیده این دسته در صورتی که دلار بالای این محدوده ماندگار نباشد احتمال برگشت تا 47 هزار و 500 تومان محتمل خواهد بود. 

افت محدود نرخ حواله درهم 

قیمت درهم در شروع معاملات امروز نزولی شد اما در ادامه معاملات افت تقریبا 100 تومانی را ثبت کرد. یکی از نکات بازار درهم این بود که از نیمه ظهر به بعد در بعضی کانال ها دیگر نرخ حواله درهم اعلام نشد.

اثر ریزش بورس در بازار دلار / نگاه بازار دلار به تبادل زندانیان 

برخی از فعالان اقتصادی امروز میدعی بودند یکی از دلایل رشد دلار در بازار امروز ناشی از ریزش بورس و خروج سرمایه از بازار سهام به سمت بازار فردوسی بود . در کنار این ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امروز خارجه  امروز در نشست خبری خود توافق موقت را رد کرد و گفت خبرها درباره توافق موقت را گمانه‌زنی رسانه‌ای می‌دانیم.البته آن طور که کنعانی گفته مذاکرات درباره تبادل زندانیان با آمریکا از طریق واسطه‌ها ادامه دارد.برخی از معامله گران می گفتند اگر این موضوع ادامه پیدا کند احتمال اینکه نرخ دلار  نزولی شود وجود دارد. 

اما در این میان عده ای  دیگر نیز هستند که با پیگیری همین سیگنال‌ها احتمال شکل‌گیری توافق موقت را بسیار اندک دانسته و بر این باورند که تاکنون اتفاق جریان‌ساز جدیدی در زمینه روابط خارجی کشور رخ نداده است.

برخی از تحلیلگران اقتصادی باور دارند که دلیلی رشد دلار درواقع  این بود که بازار می خواست اشباع فروش تا حدودی خالی شود.برخی از معامله گران پیش از شروع معاملات نقدی امروز معتقد بودند اشباع فروش در بازار یکشنبه در حد یک رکورد بوده و قیمت دلار در معاملات دوشنبه این اشباع را خالی کرد.

در کنار این عامل؛ دسته ای دیگر می گفتند امروز روند نزولی بازار متوقف شد تا دلار در مسیر صعود استراحت کند و بعد از آن به مسیر نزولی روزهای گذشته ادامه دهد. 

در مقابل برخی از معامله گران افزایشی باور دارند که به زودی پول های بلوکه شده در سامانه یکپارچه فروش خودرو آزاد خواهد شد؛ به عقیده این دسته در صورتی که بخشی از این پول راهی بازار شود این احتمال وجود دارد که دلار به مسیر رشد خود ادامه دهد 

قیمت طلا 18 عیار در بازار امروز نسبت به روز قبل رشد 26 هزار و 800 تومانی را ثبت کرد و در محدوده 2 میلیون و 274 هزارتومان به فروش رسید از سوی دیگر امروزقیمت سکه امامی از نوسانات افزایشی قیمت دلار پیروی کرد و به سمت کانال بالاتر حرکت کرد. 

قیمت سکه امامی  در بازار امروز تا محدوده 27 میلیون تومان پایین آمد اما عصر امروز در حدود 28 میلیون تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با روز گذشته افزایش 809 هزار تومان را نشان می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied