شمانیوز
شما نیوز

وضعیت ترافیکی جاده چالوس

آخرین وضعیت ترافیکی جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال | هشدار به مسافران به دلیل محدودیت تردد در جاده فیروزکوه

مرکز مدیریت راه‌ها از ادامه انسداد چالوس و آزادراه تهران – شمال خبر داد و اعلام کرد: مسافرانی که فیروزکوه را برای سفر انتخاب می‌کنند به دلیل انجام عملیات کارگاهی در این محور احتیاط کنند.

آخرین وضعیت ترافیکی جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال | هشدار به مسافران به دلیل محدودیت تردد در جاده فیروزکوه

جاده چالوس در هر دو قسمت مازندران و البرز به دلیل انجام عملیات کارگاهی ناشی از سیل اخیر مسدود است و همچنان امکان تردد از آزادراه تهران- شمال هم به دلیل انسداد چالوس در پنجمین روز متوالی وجود ندارد.

با وجود وعده افتتاح چالوس در قسمت مازندران طی امروز (چهارشنبه)، هم چنان مرکز مدیریت راه ها گزارش داده است که تا این ساعت چالوس و آزادراه تهران- شمال هم چنان مسدود و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه امکان پذیر است.

هم اکنون تردد در هر ۳ محور هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت روان گزارش شده است اما سازمان راهداری در اطلاعیه‌ای با عنوان «هشدار محدودیت تردد و رعایت جوانب احتیاط در محور فیروزکوه-تهران (گدوک-آئینه ورزان)» توضیح می‌دهد: به دلیل انجام عملیات بهسازی و روکش آسفالت در این‌محور هم محدودیت تردد وجود دارد.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای تاریخ شروع عملیات از ۲۴ خرداد تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ از ساعت ۱۲ تا ۱۸ روزهای شنبه و از ساعت ۸ تا ۱۸ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و هم چنین از ساعت ۸ تا ۱۲ روزهای چهارشنبه هر هفته شروع می‌شود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات: کیلومتر ۰ الی ۷۵ جاده است و تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

البته سازمان راهداری اعلام کرده است عملیات فوق روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه انجام نمی‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied