شمانیوز
شما نیوز

قیمت دلار

جهش قیمت دلار در بازار شبانه | پیش بینی قیمت دلار امروز

آزادسازی این پول‌ها صورت بگیرد و به عقیده معامله‌گران برای اینکه افرادی که پول‌هایشان آزاد می‌شود، ارز و سکه را ارزان نخرند، قیمت دلار بالا رفته است تا دستشان به خرید ارزان نرسد.

جهش قیمت دلار در بازار شبانه  |  پیش بینی قیمت دلار امروز

شب گذشته فشار خریداران دلار به بازار پشت خطی زیاد شد و دلار جهش معناداری را ثبت کرد.برخی از معامله گران می گفتند در صورتی که اسکناس آمریکایی در روز چهارشنبه هم مانند شب گذشته مسیر صعود را دنبال کند احتمال ورود دلار به کانال جدید محتمل است.

به نظرِ معامله‌گران چند عامل در بالا رفتن  قیمت دلار  تاثیرگذار بود؛ عامل اول خبر رویترز بود مبنی بر اینکه یک مقام دولت بایدن گفته هیچ مذاکره‌ای با ایران دربارهٔ توافق موقت نداشته‌اند. به عقیده معامله‌گران در این روزها اخبار نقش اصلی را در روند دلار دارند. اخبار ضد و نقیض درمورد توافق موقت در روزهای اخیر به  بازار ارز  نوسان داده است و همچنان پمپاژ این خبرها در بازار وجود دارد.

از جمله خبرهای دیگری که می‌تواند به بازار نوسان بدهد، خبر تبادل زندانیان و آزادسازی منابع بلوکه‌شده است. همچنین معامله‌گران می‌گویند خروجی مذاکرات علی باقری با همتایان آلمانی، فرانسوی و انگلیسی در امارات مهم است. 

پس از این خبرها، عامل دوم آزادسازی پول‌های حساب وکالتی در بازار  خودرو  است. قرار است امروز - چهارشنبه 24 خرداد - آزادسازی این پول‌ها صورت بگیرد و به عقیده معامله‌گران برای اینکه افرادی که پول‌هایشان آزاد می‌شود، ارز و سکه را ارزان نخرند،  قیمت دلار  بالا رفته است تا دستشان به خرید ارزان نرسد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied