شمانیوز
شما نیوز

قیمت دلار

قیمت دلار همچنان در حال ریزش است | پیش بینی قیمت دلار در آینده

قیمت دلار امروز هم‌ در تهران و هم در بازار هرات وارد کانال ۴۹ هزار تومان شد.

قیمت دلار همچنان در حال ریزش است   | پیش بینی قیمت دلار در آینده

قیمت دلار امروز شنبه ۲۷ خرداد ماه در بازار ارز تهران و هرات تغییر کانال داد و وبا رشد تقریبا ۳۰۰ تا ۵۰۰ تومانی وارد کانال ۴۹ هزار تومان شد.قیمت دلار در تهران عصر امروز با ۴۹ هزار و ۳۰۰ تومان و در هرات به ۴۹ هزار و ۱۵۰ تومان به فروش رسید.

قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا، امروز نیز روند کاهشی خود را متوقف نکرده و در سطح پایین‌تری قرار گرفته است.

قیمت دلار امروز ‌‌‌شنبه 27 خرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش جزیی 10 تومانی نسبت به روز قبل در سطح 41 هزار و 349 تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو در این مرکز بر خلاف روند کاهشی قیمت دلار، یک کانال بالاتر رفته و رقم 45 هزار و 171 تومان را نشان می‌دهد که نسبت به روز قبل افزایش تقریبا 270 تومانی داشته است.

قیمت درهم امارات نیز در سطح 11 هزار و 259 تومان اعلام شده است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب 37 هزار و 590 تومان، 41 هزار و 64 تومان و 10 هزار و 235 تومان درج شده است.

همچنین قیمت هر گرم طلای 18 عیار امروز 27 خرداد 1402 در مرکز مبادله ارز و طلا در سطح 2 میلیون و 270 هزار تومان قرار دارد.

قیمت ارز توافقی

قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان نیز مشابه با روند مرکز مبادله تنها با افزایش قیمت یورو همراه شده است.

قیمت دلار امروز شنبه 27 خرداد ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان بطور میانگین 40 هزار و 971 تومان اعلام شده که نسبت به روز قبل کاهش نامحسوس 20 تومانی داشته است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز با افزایش 220 تومانی، رقم میانگین 44 هزار و 669 تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین  معادل 12 هزار و 848 تومان اعلام شده است.

این نرخ‌ها در حالی است که قیمت دلار در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری قرار دارد؛ قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا 9 هزار تومانی در کانال 49 هزار تومان قرار دارد.

قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه

طبق اعلام کانون صرافان، قیمت سکه امامی که روز قبل با کاهش قیمت همراه شده بود امروز تغییر مسیر داده و در کانال‌های بالاتری قرار گرفته است.

قیمت سکه امامی امروز به طور میانگین در سطح  28 میلیون و 654 هزار تومان قرار گرفته که نسبت به روز گذشته حدود 750 هزار تومان افزایش یافته است.

شکاف قیمت بین قیمت‌های درج شده در سایت کانون صرافان و سایت اتحادیه سکه و طلا به یک کانال رسیده، به طوری که در سایت اتحادیه قیمت سکه امامی در سطح 29 میلیون و 400 هزار تومان قرار گرفته است.

قیمت نیم سکه نیز در صرافی‌های مجاز رقم میانگین 15 میلیون و 153 هزار تومان را نشان می‌دهد که نسبت به روز قبل حدود 270 هزار تومان افزایش یافته است.

 قیمت ربع سکه در کانون صرافان رقم 10 میلیون و 86 هزار تومان اعلام شده که نسبت به روز قبل 206 هزار تومان افزایش یافته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied