شمانیوز
شما نیوز

با قابلیت جدید واتساپ از شر پیامهای شماره های ناشناس خلاص شوید

واتس‌اپ در مطلبی که در وبلاگ خود منتشر کرده، ضمن رونمایی از این ویژگی، از یک امکان جدید برای بررسی وضعیت حریم خصوصی نیز پرده برداشت.

با قابلیت جدید واتساپ از شر پیامهای شماره های ناشناس خلاص شوید

به گزارش شمانیوز: واتس‌ اپ در مطلبی که در وبلاگ خود منتشر کرده، ضمن رونمایی از این ویژگی، از یک امکان جدید برای بررسی وضعیت حریم خصوصی نیز پرده برداشت.

در این مطلب آمده است: «حالا می‌توانید برای ارتقای حریم خصوصی و کنترل بیشتر، به‌طور خودکار تماس‌های ورودی از مخاطبان ناشناس را بی‌صدا کنید.»

کاربرانی که می‌خواهند این ویژگی را فعال کنند باید به بخش Settings > Privacy > Calls بروند و گزینه Silence unknown caller را انتخاب کنند.

به گفته واتس‌اپ، با این کار تماس از شماره‌های ناشناس بی‌صدا می‌شوند، اما همچنان می‌توانید آن‌ها را در بخش نوتیفیکیشن‌ها و فهرست تماس‌های این اپلیکیشن مشاهده کنید.

این قابلیت به شما کمک می‌کند تماس افراد آشنا از شماره‌های ناشناس را از دست ندهید.

زمانی که این ویژگی فعال شد، با دریافت تماس از شماره ناشناس، شماره طرف در کنار پیام Silenced unknown number به شما نشان داده می‌شود تا بدانید که این تماس به‌خاطر شماره ناشناس آن بی‌صدا شده است.

همچنین امکان جدید حریم خصوصی واتس‌اپ نیز در قسمت Privacy ظاهر می‌شود.

این قابلیت با نام Privacy Checkup کاربر را به یک پروسه بازبینی چندمرحله‌ای وارد می‌کند تا مطمئن شوید که از تنظیمات مختلف حریم خصوصی در اکانت خود آگاه هستید.

مثلاً باید بدانید که چه کسانی می‌توانند به شما پیام دهند و چه افرادی می‌توانند اطلاعات شخصی‌تان را ببینند.پ

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied