شمانیوز
شما نیوز

قیمت خوردو

ثبات به بازار خودرو بر می گردد؟ | قیمت خودرو امروز1 تیر 1402

اما امسال با کاهش ناگهانی قیمت‌ها در بازار خودرو این بازار به رکود رسیده بود.

ثبات به بازار خودرو بر می گردد؟ | قیمت خودرو امروز1 تیر 1402

قیمت خودرو چندوقت اخیر با نوسان همراه بوده است. در هفته گذشته قیمت خودرو صعودی بوده است

قیمت خودرو امروز ۱ تیر ماه ۱۴۰۲، باتوجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، با تغییراتی نسبت به روز گذشته همراه بود.

قیمت خودرو‌های داخلی

امروز به دلیل ورود به تعطیلات پایان هفته هیچ نوسان قیمتی را در هیچ خودرویی شاهد نبودیم و تمام محصولات نیز در پیروی از بازار بدون هیچ تغییر قیمتی باقی ماندند.

پژو 206 تیپ 2 و پژو ۲۰۷i اتوماتیک،که هر دو جز پرفروش‌ترین محصولات ایران‌خودرو در بازار آزاد هستند و بدون هیچ تغییر قیمتی به ترتیب با قیمت‌های ۵۰۵ و ۷۵۵ میلیون تومان در بازار آزاد معامله شدند.

در سوی دیگر بازار که پراید ۱۱۱ SE و پراید ۱۳۱، محصولات پرفروش‌ترین محصولات بازار هستند نیز بدون هیچ تغییر قیمتی به ترتیب با ۳۶۰ و ۳۴۵ میلیون تومان در بازار آزاد قیمت‍گذاری شدند.

قیمت خودرو

 

بازار مونتاژی‌ها نیز امروز دست‌خوش هیچ تغییر قیمتی نشد تا چشم همه فعالان بازار به دنبال نتایج تغییر قیمت‌ها در روز شنبه هفته آینده باشد.

جکJ۴، ارزان‌ترین مونتاژی کشور که متعلق به خودروسازان بم است پس از طی کردن نوسنات گوناگون در بازه‌های ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومانی از روز چهار‌شنبه در قیمت۸۰۰ میلیون تومان ثبات یافت.

لاماری ایما، دیگر مونتاژی بازار که بسیار محبوب است و علاوه بر بازار آزاد، بازار حواله‎ی بسیار خوبی دارد نیز در قیمت ۲ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان بدون هیچ تغییری نسبت به روز‌های گذشته آرام گرفت.

فردا ۵۱۱، سدان کامپکت فردا موتورز که هنوز جای پای خود را در بازار سفت نکرده است نیز در قیمت یک میلیارد تومان سکان یافت تا تفاوت چندانی با خودرو‌های پرفروش بازار نداشته باشد.

قیمت خودرو

منبع:تجارت نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied