شمانیوز
شما نیوز

مدونا

درخواست عجیب مدونا از نامزدش | مدونا به دنبال اسارت نامزدش

مدونا خواننده مشهور 64 ساله جاش پاپر نامزد بوکسر 29 ساله خود را مجبور به امضای یک قرارداد رازداری کرده است!

درخواست عجیب مدونا از نامزدش  | مدونا به دنبال اسارت نامزدش

مدونا ملکه موسیقی سبک پاپ نگران حریم شخصی و افشا شدن رازهای زندگی خصوصی خود است.  مدونا، خواننده 64 ساله نامزد 29 ساله خود را مجبور به امضای قرارداد رازداری کرده است. بر طبق این قرارداد جاش پاپر 29 ساله از لحاظ قانونی نمی‌تواند درباره زندگی خصوصی خود و مدونا صحبت کند!

منبعی نزدیک به این زوج اعلامم کرده است که جاش پاپر هنوز این قرارداد را امضا نکرده است. با این وجود خواننده 64 ساله تصمیم دارد در صورت عدم موافقت جاش با شرایط او این رابطه احساسی را پایان دهد.

این منبع افزود: «قانون شماره یک ملاقات با مدونا این است که در مورد مدونا صحبت نکنید. مدونا به شدت نگران وجهه و تصویر عمومی خود است.»

حتی کسانی که قرار است در تور آینده او کار کنند نیز باید قبل از اینکه حتی بتواند تست بدهند، یک قرارداد رازداری امضا کنند.

حتی پیش از جدی شدن رابطه‌های احساسی وکیل مدونا با این افراد تماس می‌گیرد!!

در ماه مارس، مدونا و جاش رابطه احساسی خود را با انتشار عکس‌هایی در اینستاگرام رسمی کردند. پیش از این پست اینستاگرامی، ستاره مشهور پاپ در حال تماشای مسابقه بوکس جاش پاپر در منهتن دیده شده بود.

زندگی احساسی پر فراز و نشیب مدونا در چند سال گذشته!

این رابطه احساسی تنها چند هفته پس از پایان یافتن رابطه احساسی مدونا با مدل 23 ساله اندرو دارنل آغاز شد. این خواننده پیش از رابطه احساسی خود با دارنل، یک رابطه عاشقانه طولانی مدت با رقصنده پشتیبان خود اهلامالک ویلیامز 28 ساله داشت.

پس از جدایی مدونا از ویلیامز در اوایل آوریل سال 2022 منبعی نزدیک درباره این جدایی گفت: «مدونا خود را با یک زندگی اجتماعی شلوغ مشغول کرده است.

او زمان پس از جدایی خود را با دوستان و خانواده خود می‌گذراند. او برنامه‌ فشرده‌ای دارد. بر روی فیلم زندگی‌نامه‌اش و موسیقی جدید کار می‌کند و همچنین از خانواده‌اش مراقبت می‌کند.»

مدونا و ویلیامز حتی پس از جدایی رابطه صمیمی و نزدیک خود را حفظ کردند. به گزارش وقت صبح این زوج به دلیل برنامه‌های زندگی متفاوت خود به طور توافقی از یکدیگر جدا شدند.

با وجود وقفه افتادن در ساخت فیلم زندگینامه این خواننده مشهور، همچنان امید به شروع دوباره این فیلم با بازی جولیا گارنر وجود دارد. مدونا از جولیا گارنر خواسته است تا به طور کامل با زندگی او آشنا شود و ارتباط برقرار کند.

خانم خواننده به این فیلم به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های هنری زندگی خود نگاه می‌کند.

 وقت صبح

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی