شمانیوز
شما نیوز

جزئیات جدید از توافق ایران و آمریکا

وزیر امور خارجه کشورمان امروز بیان داشت: در چارچوب همکاری‌های اقتصادی و تجاری خبرهای خیلی خوبی را در آینده برای مردم خواهیم داشت و از سمت دیگر وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با شبکه CNN گفت: آمریکا و ایران به یک سلسله از توافقات درباره برنامه هسته ای ایران رسیده اند. به نظر می رسد خبر توافق نهایی تا روزهای آینده اعلام خواهد شد.

جزئیات جدید از توافق ایران و آمریکا

به گزارش شمانیوز: وزیر خارجه: در کشورهای قطر، عمان، کویت، امارات موضوعات دوجانبه را در دستور کار جدی خود قرار دادیم و درباره رفع موانع و تسهیل همکاری‌های اقتصادی، تجاری، گردشگری، علمی و فناوری بحث و تبادل‌نظر داشتیم.

همکاری‌های ایران با کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس وارد فصل نوینی شده. در کشورهای قطر، عمان، کویت، امارات موضوعات دوجانبه را در دستور کار جدی خود قرار دادیم و درباره رفع موانع و تسهیل همکاری‌های اقتصادی، تجاری، گردشگری، علمی و فناوری بحث و تبادل‌نظر داشتیم.

درخصوص همکاری‌های منطقه‌ای بین کشورهای حاشیه شمالی و جنوبی خلیج فارس، ایده تشکیل مجمع گفت‌وگو و همکاری‌های منطقه‌ای مطرح شد و مورد استقبال این ۴ کشور قرار گرفت.

در شهریورماه به ابتکار دبیرکل سازمان ملل اولین نشست وزرای خارجه همسایه ۸ کشور را داریم یعنی کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس به اضافه ایران و عراق.

در چارچوب همکاری‌های اقتصادی و تجاری خبرهای خیلی خوبی را در آینده برای مردم خواهیم داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied