شمانیوز
شما نیوز

علیرضا دبیر

ادامه رفتارهای عجیب علیرضا دبیر | علیرضا دبیر با شخصیت پرحاشیه دیدار کرد

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی با محمدحسین پویانفر مداح معروف کشورمان دیدار کرد.

ادامه رفتارهای عجیب علیرضا دبیر | علیرضا دبیر با شخصیت پرحاشیه دیدار کرد

علیرضا دبیر متولد 25 شهریور 1356 در تهران، کشی گیر بود. علیرضا دبیر فارغ التحصیل دکتری مدیریت منابع انسانی از دانشگاه شهید بهشتی است.علیرضا دبیر اکنون رئیس فدراسیون کشتی است. علیرضا دبیر اخیرا حاشیه های زیادی ایجاد کرده. 

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با مربی‌گری پژمان درستکار در اردوی آماده‌سازی برای مسابقات جهانی بلگراد است و محمدحسین پویانفر مداح معروف کشورمان برای عرض خداقوت به این افتخارآفرینان کشورمان به اردوی آنان رفت. او از فدراسیون کشتی هم دیدن کرد و با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون صحبت کرد.

علیرضا دبیر

محمدحسین پویانفر مداح سرشناس کشورمان به اردوی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان رفت و با اعضای تیم ملی گفتگو کرد. او همچنین از فدراسیون کشتی هم دیدن کرد و با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون صحبت کرد.

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با مربی‌گری پژمان درستکار در اردوی آماده‌سازی برای مسابقات جهانی بلگراد است و پویانفر برای عرض خداقوت به این افتخارآفرینان کشورمان به اردوی آنان رفت.

او در این بازدید به خانه کشتی کمپ تیم ملی که به نام شهید مصطفی صدرزاده مزین شده است، رفت و با اعضای تیم ملی از جمله کامران قاسم‌پور که در روز‌های اخیر دچار مصدومیتی شده است هم گفتگو کرد.

فارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied