شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه

فال روزانه بر اساس ماه تولد | فال روزانه یک شنبه 4 تیر

فال روزانه براساس ماه تولدتان را دزیر بخوانید.

فال روزانه بر اساس ماه تولد | فال روزانه یک شنبه 4 تیر

فروردین

کسی که برعکس جریان حرکت می‌کند باید عواقب آنرا نیز پذیرفته باشد. تو دوست داری آزاد و رها باشی و این آزادی براحتی بدست نمی‌آید.

اردیبهشت

تخیلات مثل ریسمان درازی است که هر چه می‌کشی پایانی ندارد. خود را از این تخیلات رها کن و واقع‌بین باش. کسی را که دوست داری، دچار توهم نکن. با او شفاف و روراست باش.

خرداد

اتفاقاتی می‌افتد که تو را دوباره تو را امیدوار و خوش‌بین خواهد کرد. تو دوستدار زندگی هستی اما نباید خود را به رویاهای دور و دراز سرگرم سازی. زندگی را از هم اکنون باید شروع کرد و غم فرداها را نخورد.

فال روزانه

تیر

به خاطر برخورد اشتباهت، دچار بحران عاطفی خواهی شد. فعلا برای این موضوع نمی‌توان کاری کرد. باید منتظر بمانی تا ابعاد آن مشخص شود و بعد فکر چاره کنی.

مرداد

در شرایطی قرار گرفتی که تحت نظر هستی. هر کاری که بکنی، فورا به چشم می‌آید و دیده می‌شود. باید مراقب رفتار و کردارت باشی و خطایی مرتکب نشوی چون اتفاق بزرگی در انتظار توست.

شهریور

نباید وقت گرانبهای خود را به مسائل بیهوده و نزاع‌های بی‌حاصل با کسی که ارزش تو را نمی‌داند، هدر دهی. باید به فکر تغییر این اوضاع باشی و با کسی معاشرت کنی که قدر تو را بداند.

مهر

به این سرگردانی باید پایان داد. راه و هدفت را مشخص کن. در اینصورت تکلیف تو با دیگران و تکلیف دیگران با تو روشن خواهد شد و روابط عاطفیت سروسامان می‌گیرد.

آبان

در شرایط تازه‌ای قرار می‌گیری که باید دست به انتخاب جدیدی بزنی. همیشه عاقبت کار را در نظر بگیر و دست به عمل بزن و گرنه ضرر می‌کنی.

آذر

بی‌ملاحظه به دیگران اعتماد می‌کنی. شاید این کار نشانه حسن نیت تو باشد. اما باید مراقب بود که دیگران از این رفتار سوء استفاده نکنند. چون همه نیت خوبی ندارند.

دی

بهتر است به جای پرداختن به رویاهای زیبا اما غیرممکن به واقعیت‌های موجود توجه کنی. درست است که این واقعیات تلخ و دشوار به نظر می‌رسد اما تو پیروزی‌ات را از متن همین واقعیت‌ها می‌یابی.

بهمن

تاکید و پافشاری تو در بعضی از کارها زیان‌آور است. در زندگی باید انعطاف داشت و خونسرد بود. باید اجازه بدهی تا زمینه‌های لازم برای مسائلی که ذهنت را مشغول کرده، آماده شود.

اسفند

به جای اینکه آسمان و ریسمان به هم ببافی و خودت را گول بزنی، بهتر است با واقعیت‌ها روبرو شوی و از اطرافیان و دوستانت شناخت دقیق‌تری داشته باشی.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied