شمانیوز
شما نیوز

پارتی شبانه

پارتی مختلط شبانه یک جوان را به کام مرگ کشاند | فرار از دست پلیس در پارتی شبانه با مرگ همراه شد

جوانی که در پارتی مختلط یکی از ساختمان‌های مجتمع آبادگران شرکت کرده بود بر اثر سقوط از تراس طبقه ششم جان خود را از دست داد.

پارتی مختلط شبانه یک جوان را به کام مرگ کشاند | فرار از دست پلیس در پارتی شبانه با مرگ همراه شد

پارتی شبانه یک جوان را به کام مرگ کشاند. جوانی که در پارتی شبانه مختلط یکی از ساختمان‌های مجتمع آبادگران شرکت کرده بود بر اثر سقوط از تراس طبقه ششم جان خود را از دست داد. پارتی شبانه این جوان را به کام مرگ کشاند. پارتی مختلط با ورود پلیس همراه شد.

قاضی ویژه قتل پس از ورود به موضوع دستور پلمب آن واحد را صادر کرد از به زندان فرستادن عامل اصلی این میهمانی که محل را اجاره کرده خبر داد.

پنجشنبه شب در پی برگزاری یک مهمانی مختلط در مجموعه توریستی ابادگران و ورود نیروز انتظامی به خاطر تماس همسایگان، یک جوان که قصد فرار داشته با سقوط از طبقه ششم این ساختمان جان خود را از دست میدهد.

قاضی ویژه قتل پس از ورود به موضوع دستور پلمب آن واحد را صادر کرد و در گفتگو با خبرنگار قدس خراسان از به زندان فرستادن عامل اصلی این میهمانی که محل را اجاره کرده خبر داد و گفت: پرونده در دست بررسی است و برای اظهار نظر باید تحقیقات بیشتری انجام شود. آنچه از گفتگو با منابع آگاه مشخص است این مجلس یک پارتی مختلط با سرو مشروبات الکلی بوده است.

قدس خراسان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied