شمانیوز
شما نیوز

ماسک

چروک های پوستی خود را درمان کنید | خلاصی از چروک پوست صورت با ماسک

با استفاده از ماسک های زیر از شر چروک پوست صورت خلاص شوید.

چروک های پوستی خود را درمان کنید | خلاصی از چروک پوست صورت با ماسک

ماسک صورت باعث می‌شود که میزان چین و چروک صورت کمتر شود. ماسک صورت  باعث تغذیه و جوان سازی پوست نیز می شود.  مصرف  ماسک صورت   ضد چروک پوست صورت باید به صورت مداوم باشد تا به نتیجه دلخواه برسید.

ماسک صورت

 

ماسک ضد چروک صورت موز، شیر و عسل

 

موز به عنوان یک ماسک قوی ضد چروک صورت شناخته شده است. پیشتر از این در مورد فواید شیر برای پوست صحبت کردیم. شیر باعث تغذیه و رفع تیرگی پوست می‌شود و عسل به آبرسانی پوست کمک بسزایی می‌کند. بنابراین در صورتی که پوست خشک دارید نیز می‌توانید از این ماسک صورت بهره‌مند شوید.

برای تهیه قوی‌ترین ماسک ضد چروک صورت، ابتدا یک موز متوسط را با کمک چنگال له کنید، سپس 4 قاشق غذاخوری شیر و 2 قاشق چای‌خوری عسل به آن اضافه نمایید. این ماسک را به مدت 15 دقیقه روی پوست قرار دهید و در پایان پوستتان را با آب ولرم بشویید.

ماسک شیر، روغن زیتون و آبلیمو

شیر علاوه بر آنکه پوست را تغذیه می‌کند، یک پاک کننده قوی پوست نیز محسوب می‌شود. همچنین شیر کمک بسزایی در کلاژن سازی پوست می‌کند، آبلیمو باعث رفع تیرگی پوست می‌شود و روغن زیتون یک آبرسان قوی برای پوست است.

برای تهیه این ماسک صورت، نصف پیمانه شیر، 1 قاشق چای‌خوری آبلیمو و 4 قاشق غذاخوری روغن زیتون را با یکدیگر مخلوط کنید. توجه داشته باشید که اگر پوست چربی دارید، بهتر است از این ماسک به دلیل چربی بالا استفاده نکنید. این ترکیبات را به مدت 15 تا 20 دقیقه روی پوستتان قرار دهید و پس از آن، پوستتان را به خوبی با آب ولرم یا میسلار واتر بشویید.

ماسک عدس

عدس با خواص بی‌شماری که به همراه دارد، یک ماسک قوی برای رطوبت رسانی، تغذیه و رفع چین و چروک پوست است. برای تهیه ماسک صورت عدس، ابتدا نصف یک پیمانه عدس را با آب ولرم مخلوط کنید و پس از یک ساعت، آب عدس را به صورت و گردن بزنید. اجازه دهید این ماسک به مدت 25 دقیقه روی پوستتان باقی بماند. در نهایت صورتتان را با آب سرد بشویید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied