شمانیوز
شما نیوز

قیمت دلار

ریزش شبانه قیمت سکه | دلار به کمک بازار سکه می رود؟

روند نزولی سکه در معاملات پشت خطی زیاد شد و فشار فروش بیشتر شد تا جایی که فلز زرد رنگ داخلی از مرز حمایتی 28میلیون و 800 هزار تومان هم پایین آمد و برروی 28 میلیون و 600 هزار تومن قرار گرفت.

ریزش شبانه قیمت سکه  | دلار به کمک بازار سکه می رود؟

 در معاملات نقدی روز یکشنبه به دنبال کاهش قیمت دلار قیمت سکه هم مسیر نزول را دنبال کرد.

ریزش شبانه قیمت سکه

قیمت سکه امامی دیروز تا 29 میلیون و 300 هزارتومان بالا رفت اما در واپسین ساعات معاملات نقدی در محدوده 29 میلیون تومان به فروش رسید.روند نزولی سکه در معاملات پشت خطی زیاد شد و فشار فروش بیشتر شد تا جایی که فلز زرد رنگ داخلی از مرز حمایتی 28میلیون و 800 هزار تومان هم پایین آمد و برروی 28 میلیون و 600 هزار تومان قرار گرفت. 

دلار به کمک بازار سکه می رود؟

دیشب اگرچه نرخ سکه در سراشیبی قرار گرفته بود با این حال دلار مسیر رشد را دنبال کرد و در یک قدمی کانال 50 هزار تومان توقف کرد. در شرایط فعلی سکه بازان امیداورند که قیمت دلار به کمک بازار سکه بیاید عقب نشینی شبانه فلز گران بهای داخلی در روز جاری تا حدودی جبران شود. با این حال دسته ای دیرگز می گفتند اگر در دلار هم در مامات امروز برخلاف مسیر دیشب حرکت کنند احتمال اینکه کاهشی های بازار سکه قدرت بیشتری بگیرند وجود دارد. 

 

اثر تعطیلی بازارهای همسایه

البته طبق خبرهای منتشر شده بازارهای همسایه از امروز به استقبال عید فطر می روند.عده ای از فعالان بازار با اشاره به این مورد معتقد بودند که  این امر ممکن است برروی قیمت ها در تهران اثر بگذارد زیرا احتمال کاهش خرید هم وجود دارد.

کاهش قیمت سکه به دلیل اشباع خرید

برخی دیگر می گفتند که کاهش قیمت ها به دلیل اشباع خرید به واسطه اتفاقات داخلی روسیه بود و در حال حاضر قیمت سکه در حال بالانس شدن بین مرز ۲۸ و ۲۹ میلیون تومان است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied