شمانیوز
شما نیوز

وریا غفوری

وریا غفوری ممنوع الکار می شود ؟ | جزییات خبر

شایعه هایی در باره ممنوع الکاری وریا غفوری پخش شده است.

وریا غفوری ممنوع الکار می شود ؟ | جزییات خبر

وریا غفوری بازیکن فوتبال است. وریا غفوری در دربی جام حذفی از فوتبال خداحافظی کرد.  روز گذشته مراسم اختتامیه کلاس مربیگری B آسیا در تهران به پایان رسید. در این دوره چندین چهره سرشناس فوتبال ایران از جمله حسین ماهینی، سیدجلال حسینی و وریا غفوری در کلاس‌ها شرکت داشتند که روز گذشته مدرک مربیگری‌شان در این مرحله را دریافت کردند. با وجود آنکه چهره‌های شاخصی در این کلاس شرکت کرده بودند، ولی از روز نخست حضور وریا غفوری، کاپیتان سابق باشگاه استقلال که سابقه حضور در تیم ملی ایران را هم در کارنامه دارد، در این کلاس زیر ذره‌بین رفته بود.

وریا غفوری

او چندی پیش و پس از آنکه مشخص شد قرار نیست در تیم دیگری به عنوان بازیکن به میدان برود، به طور رسمی از دنیای فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کرد و سر کلاس نشست. درباره وریا در ماه و سال اخیر حرف و حدیث زیاد بوده است. او به واسطه فعالیتش در فضای مجازی در التهابات سال گذشته و البته بازداشت چندروزه‌اش در زندان اوین، با حواشی متعددی روبه‌رو شد و حتی شایعه اینکه ممنوع‌الکار است و تیمی دیگر در ایران نمی‌تواند با او همکاری داشته باشد سر زبان‌ها افتاد. وریا هم هربار که فرصت داشته تا صحبت کند فقط با گفتن این جمله که در آینده صحبت‌هایش را مطرح خواهد کرد از کنار این شایعات گذشته است.

با وجود این امر، اتفاقی که روز گذشته برای او رخ داد، اهمیت جایگاه این بازیکن را بار دیگر به رخ کشید. او زمانی که قرار بود برای دریافت مدرکش به جایگاه برود بیش از یک دقیقه توسط حضار در این مراسم به صورت ایستاده تشویق شد. وریا پس از این مراسم در گفت‌وگویی چند دقیقه‌ای با خبرنگاران در اشاره به اینکه می‌توانست کمی از فعالیت‌های اجتماعی‌اش کم کند تا همچنان به علاقه‌اش در دنیای فوتبال ادامه دهد گفت: «ما به لطف این مردم زنده‌ایم. هر انسانی یک اصول و چارچوبی دارد و بر کسی منتی نیست. اینکه مردم قدردان هستند و محبت می‌کنند، تمام درد و رنج را فراموش می‌کنید و مرهم بزرگی برای دردهاست».

با این حال بخش خبرساز صحبت‌های او مربوط به جایی است که به شایعه ممنوع‌الکاری‌اش دامن می‌زند. او از سلایقش به مدیریت ورزشی می‌گوید، ولی در کنارش به این مورد هم اشاره می‌کند که بعید است در فضای کنونی شرایط رسیدگی به این خواسته‌اش را داشته باشد. «شاید گفتنش درست نباشد، اما من در دو شاخه می‌خواهم جلو بروم و علاقه زیادی به کار مدیریتی دارم. در حال حاضر فقط پایان‌نامه ارشدم مانده است. بعید می‌دانم فضای مناسبی در این شرایط وجود داشته باشد، اما امیدوارم در آینده شرایط به گونه‌ای باشد که بتوانم ورود کنم. به موازاتش در بخش مربیگری هم علاقه‌مند هستم و باید ببینم دوره بعدی چه زمانی خواهد بود و ان‌شاءالله بتوانم در آن شرکت کنم».

منبع: روزنامه شرق

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied