شمانیوز
شما نیوز

پژمان بازغی

بستری شدن پژمان بازغی دردسر ساز شد | جزئیات جدید از بیماری پژمان بازغی

: روایت های متفاوتی از بستری شدن بازیگر معروف ایرانی پژمان بازغی منتشر شده است .

بستری شدن پژمان بازغی دردسر ساز شد | جزئیات جدید از بیماری پژمان بازغی

پژمان بازغی بازیگر سینما که چند روز قبل به دلیل مشکلات قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود، مرخص شد. همسر سابق پژمان بازغی مستانه مهاجر است و حاصل ازدواج وی یک دختر به نام نفس است. پژمان بازغی بازیگر و مجری تلویزیون است. آشنایی پژمان بازغی با بازیگری به دورانی بر می گردد که در دانشگاه آزاد لاهیجان در رشته مهندسی معدن تحصیل می کرد. پس از اینکه وارد سینمای جوانان مرکز گیلان می شود به طور جدی فعالیت بازیگری را دنبال می کند. و همین پیگیری باعث می شود که در سال ۱۳۷۳ اولین فیلم خود را به کارگردانی مجید فهیم خواه با نام اعتراف بازی کند. در ادامه راه با بازی در سریال خاطره انگیز و پر بیننده آژانس دوستی به شهرت و محبوبیت بسیاری دست می یابد.

پژمان بازغی

در نخستین روایت می‌خوانیم:پژمان بازغی، بازیگر سینما که چند روز قبل به دلیل مشکلات قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود، مرخص شد.به گزارش آرمان ملی آنلاین، پژمان بازغی چندی پیش از ناحیه قلب دچار مشکل شده بود که پس از معاینات اولیه، پزشکان معالج ترجیح دادند وی در بیمارستان بستری شود.

بنا بر این گزارش، (جمعه 2 تیر) با بهبود شرایط عمومی این بازیگر و بنا بر نظر پزشکان، بازغی از بیمارستان نیکان تهران مرخص شد.بازغی پیش از این نیز چندبار به دلیل مشکلات قلبی مورد درمان قرار گرفته بود و حتی گفته شد او به دلیل همین مسئله سیگار را نیز ترک کرده است.

پژمان بازغی هنرمند شناخته‌شده عرصه سینما و تلویزیون که چندی پیش در بیمارستان بستری شده بود، پس از بهبود شرایط خود مرخص شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پژمان بازغی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که چندی پیش به دلیل بروز مشکلات گوارشی در بیمارستان نیکان بستری شده بود، با بهبود شرایط خود از این بیمارستان مرخص شد تا دوران نقاهتش را در منزل ادامه دهد.

نصیری ادامه داد: بعد از پایان برنامه، پژمان با اصرار ما راهی بیمارستان و در آنجا بستری شد. پس از انجام آندوسکوپی، مشخص شد که او از ناحیه معده دچار خون‌ریزی شده است. پژمان، قریب به چهار روز در بیمارستان بستری و تحت درمان بود، تا اینکه خوشبختانه امروز ساعت 13 مرخص شد و به خانه رفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied