شمانیوز
شما نیوز

شهین تسلیمی

عکسی از همسر شهین تسلیمی غوغا کرد | شاباهت قابل توجه همسر شهین تسلیمی به خودش

شهین تسلیمی سال ها پیش با احسان گرامی ازدواج کرد، همسر ایشان اما بخاطر شغل خود در استرالیا زندگی می کند و به ایران رفت و آمد دارد.

عکسی از همسر شهین تسلیمی غوغا کرد | شاباهت قابل توجه همسر شهین تسلیمی به خودش

شهین تسلیمی  بازیگر  سینما و تلویزیون می باشد .شهین تسلیمی در جوانی تئاتر بازی می‌کرده‌است و همچنین در رادیو هم تست صدا داده و قبول شده بود اما به علت مخالفت خانواده هر دو را رها کرد. شهین تسلیمی اولین حضور شهین تسلیمی در جلوی دوربین به سریال باغ مظفر بر می‌گردد. الیزابت امینی وی را برای ایفای نقش در این سریال به مهران مدیری معرفی کرده بود.

شهین تسلیمی

تسلیمی از آن دسته بازیگران دنیا دیده ای می باشد که بیشتر عمرش را با سفر کردن سپری کرده, سالها در کشورهای همچون : ترکیه، هند و کانادا برای پیشرفت خانواده اش مکان زندگی خود را تغییر داده است.

خانم تسلیمی به همراه فرزندانش مجبور بود چند سالی خاک ایران را به مقصد هند ترک کند, علت این سفر یادگیری زبان انگلیسی بود . بعد از کشور هند به خاطر مکان تحصیل دخترش مجبور شد اقامت کشور ترکیه را بگیرد. چند سالی در کشور ترکیه زندگی کرد اما نتوانست طاقت بیاورد و به ایران بازگشت .

خانوم تسلیمی سال ها پیش با احسان گرامی ازدواج کرد، همسر ایشان اما بخاطر شغل خود در استرالیا زندگی می کند و به ایران رفت و آمد دارد.

ثمره این زندگی تنها یک دختر می باشد، آقای گرامی همسر خانم تسلیمی در اسفند سال 98 دار فانی را وداع گفت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی