شمانیوز
شما نیوز

برگزاری نشست تخصصی کارشناسان روابط عمومی مدیریت شعب پست بانک استان‌ها و مناطق تهران با رئیس ، معاون و کارشناسان اداره کل روابط عمومی بانک

در حاشیه همایش سه روزه روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان ها و شرکت های وابسته ، جلسه هماهنگی کارشناسان مدیریت شعب پست بانک استان ها و مناطق تهران با رئیس ، معاون و کارشناسان اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران برگزار شد.

 برگزاری نشست تخصصی کارشناسان روابط عمومی مدیریت شعب پست بانک استان‌ها و مناطق تهران با رئیس ، معاون و کارشناسان اداره کل روابط عمومی بانک

در این ابتدای این جلسه سید رحمان حسین پور رئیس اداره کل روابط عمومی گزارشی از عملکرد فعالیت های این اداره کل در سال گذشته ارائه داد و گفت: روابط عمومی در سال گذشته بیش از ۱۷ هزار و ۹۰۰ خبر تولید کرده است که در سایت های خبری و شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی در سال گذشته ۱۱ عنوان ویژه نامه و ۲۰ جلد کتاب منتشر کرده است، افزود: در همین سال ۵۶ برنامه، مراسم، افتتاح و نمایشگاه برگزار کرده است.

حسین پور ادامه داد: همکاران روابط عمومی در سال گذشته به بیش از ۲۵ هزار و ۴۰۰ تماس مردمی پاسخ داده اند.

رئیس اداره کل روابط عمومی تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۹۴۹ پوستر، بنر، اسلایدر سایت، کلیپ، موشن گرافیک و تابلوی شعب و باجه‌های بانکی روستایی منتشر شده است.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته فعالیت روابط‌عمومی به شکل تجاری و تبلیغاتی بوده است ولی امروز رویکرد فعالیت‌ها بیشتر رویکرد خدمات محوری است.

حسین پور با تاکید بر اینکه مهم‌ترین انتظار بانک، اقناع مخاطبان و ذی نفعان در جهت تامین اهداف و جلب رضایت آنان است، گفت: ایجاد تعامل درون سازمانی، پاسخ گویی و ملاقات چهره به چهره از مهمترین انتظارات از روابط عمومی ها است.

در ادامه این جلسه، فیروز رحیمی معاون اداره کل روابط عمومی، با اشاره به اینکه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نگاه ویژه‌ای به فعالیت روابط عمومی دارد، گفت: باید با همکاری یکدیگر خبرهای امید بخش بانک را به اطلاع مشتریان و ذی نفعان رساند و گزارش عملکرد سه ماهه امتیاز ویژه ای برای استان ها دارد.

در ادامه این جلسه کارشناسان روابط عمومی نقطه نظرات، مسائل و مشکلات خود را با همکاران استانی در میان گذاشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied