شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه

فال روزانه 10 تیر 1402 | پیش بینی سرنوشتتان بر اساس ماه تولد

فال روزانه فردا 10 تیر 1402 را در زیر بخوانید.

فال روزانه 10 تیر 1402 | پیش بینی سرنوشتتان بر اساس ماه تولد

فروردین

فشار و استرس زیادی را تحمل کرده‌اید. قطعا در آینده به اضطراب این روزهایتان خواهید خندید. پس بهتر است در همین ایام این فشار را از روی دوش خود بردارید. از مشورت و کمک دیگران بهره بگیرید. شاید تلنگری بتواند سرنوشت زندگیتان را تغییر دهد. از رحمت خدواند بزرگ هیچگاه ناامید نشوید.

اردیبهشت

آنچه امروز دارید ثمره تلاشی است که در گذشته انجام داده اید. روحیه مبارزه طلبی شما باعث شده است که به هرچه واقعا می‌خواهید برسید. این روحیه را در خودتان حفظ کنید ولی مواظب باشید که این خصلت خوب جای خودش را با خودخواهی عوض نکند. امروز یک نفر به محبت شما بیشتر احتیاج دارد. محبت خود را از او دریغ نکنید و تا جایی که می‌توانید بیشتر وقتتان را با او بگذرانید.

خرداد

به نظر می‌رسد که اتفاقات غیر منتظره ای برای شما در حال رخ دادن است. اطرافیان خود را بی جهت سرزنش نکنید گاهی اوقات خود شما نیز اشتباه می‌کنید. سعی کنید آرامش خود را حفظ کرده و موانع را در مسیر خود کشف کنید تا بتوانید راه‌های جدید را بیابید. پس از عبور از این مراحل قوی‌تر از پیش خواهید بود.

فال روزانه

تیر

 اخیرا قصد سفر داشته‌اید و هر بار به یک دلیل این سفر لغو شده است. برخی اوقات کارهای شما آنقدر زیاد هستند که فرصتی برای فکر کردن به مسافرت هم باقی نمی‌ماند. توصیه می‌کنیم یک سفر را حتما در برنامه خود قرار دهید، یک تاریخ را مشخص کرده و به آن پایبند باشید. کارها را اولویت بندی کنید یا به تعویق بیاندازید. بهتر است با دوستان خود تماس گرفته و با مشورت آن‌ها برای یک مسافرت مشترک خاطره انگیز برنامه ریزی کنید.

مرداد

اگر امروز دوستی باعث آزار و ناراحتی شما شد، بهتر است آرامش خود را حفظ کنید و اگر کاری از دستتان برای حل مشکل برنمی‌آید خود را کنار بکشید. نگران نباشید مشکل به زودی حل خواهد شد و دوستتان نیز از رفتار خود پشیمان شده و از شما عذرخواهی خواهد کرد. این روزها درگیری‌های مادی موجب پریشان حالی خیلی از افراد شده است.

شهریور

از چیزی نگران هستید که ممکن است روابط عاطفی و یا اجتماعیتان را به مخاطره بیندازد. به موضوعی پی خواهید برد که از شما مخفی شده سعی کنید منطقی برخورد کنید و با مسائل راحت تر کنار بیایید این روزها شرایط و اوضاع دورو برتان مطابق با شرایط جامعه تغییر کرده است که بر رفتار و کارتان موثر است سعی کنید در امور مهم مشورت بگیرید تا سرگردان و نگران نباشید.

مهر

خواب هایی که دیشب دیده اید فکرتان را مشغول کرده است. می‌توانید با کمک حس ششم و کمی هوش و درایت معنای نهفته در پشت رویاهایتان را درک کنید. درک این مفاهیم می‌تواند به شما کمک کند تا تا تصمیمات بهتری بگیرید. امروز سعی کنید مشکلاتی که در روابطتان مخصوصا روابط احساسی و عاشقانه اتان وجود دارد را حل و فصل کنید و در این راه توانایی های ارتباطی خود را به کار بگیرید.

آبان

از پیله امن انزوای خود بیرون بیایید و با شجاعت به چالش‌های زندگی لبخند بزنید. ایستادن شما را به هیچ جا نمی برد. پس ترس ها را کنار بگذارید و با جسارت به استقبال موفقیت‌هایی که انتظارتان را می کشند بروید.

آذر

شک و دودلی نسبت به اینکه آیا باید نیازهای خودتان را در اولویت قرار دهید یا خانواده را، ذهن تان را حسابی درگیر کرده است. بهترین کار برقراری تعادل است که با کمی فکر و تعمق می‌توانید از پس آن بربیایید تا این مشکل هم مثل هر مشکل دیگری حل شود. شما تلاش تان را بکنید و مطمئن باشید که بی نتیجه نمی ماند. پس نگرانی های وسواس گونه را دور بریزید

دی

مشکلات خانواده و اطرافیان به شدت ذهن‌تان را درگیر کرده است. از این وضعیت موجود اصلا راضی نبوده و سعی در فرار کردن از آن را دارید. بهتر است بیشتر با خانواده وقت بگذرانید چرا که همین خانواده باعث دلگرمی شما برای حل مشکلات موجود می‌شوند. روی موضوعات منفی تمرکز نکنید، مرکزیت قرار دادن افکار منفی باعث استرس و دلشوره شما خواهند شد و شما را از اهدافتان دور خواهد کرد.

بهمن

 ایده‌‌های خوبی در ذهن دارید که به دنبال فرصتی برای عملی کردنشان هستید تا مسیر پیشرفتتان هموار شود. اگر مجرد هستید، احتمال اینکه امروز عشق زندگیتان را ملاقات کنید بسیار زیاد است یا حداقل با فرد جدیدی آشنا خواهید شد که تاثیر مثبتی در زندگی شما خواهد داشت. اگر از کسی خوشتان آمد از همان ابتدا با او در مورد هدفتان از آشنایی و به طور کلی از اهدافتان در زندگی صحبت کنید تا رابطه‌اتان دوام پیدا کند. از فرصت‌های کاری بهترین استفاده را بکنید.

اسفند

مدتی است که سختی‌ها گریبان شما را بسختی می‌فشرند و این موضوع طاقت شما را طاق کرده است؛ ولی خوشبختانه شما به نقطه پایانی این وضعیت رسیده‌اید و نقطه پیش روی شما، دوره‌ی آرامش شماست. خوشبختانه کارهایی که از قبل انجام آن‌ها را استارت زده‌اید نیز به خوبی در حال پیشروی هستند و بزودی به نتایج مطلوبی می‌رسید. در کنار کارتان، زندگی شخصی‌تان نیز به خوبی در حال پیشروی است و در روابط عاطفی‌تان نیز همه چیز به خوبی در حال پیشروی است. از دوره‌ای آرمی که پیش روی شماست نهایت بهره را ببرید؛ چرا که زندگی پر از فراز و نشیب‌هاست و ممکن است دوباره با یک وضعیت سخت دیگر روبرو شوید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied