شمانیوز
شما نیوز

حمید گودرزی

جدید ترین عکس حمید گودرزی با مادر جوانش | عکس مادر حمید گودرزی را کسی تا به حال ندیده است

حمید گودرزی عکسی از مادر خودش منتشر کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

جدید ترین عکس حمید گودرزی با مادر جوانش  | عکس مادر حمید گودرزی را کسی تا به حال ندیده است

حمید گودرزی عکسی از مادر خودش منتشر کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید. خواهر حمید گودرزی تقریبا شبیه خود حمید گودرزی است.حمید گودرزی یکی از بازیگران بدون حاشیه سینما ایران است. که چند وقت است در رسانه ملی و سینما کم کار شده است.  در ادامه عکس حمید گودرزی و همسرش را مشاهده می‌کنید. 

حمید گودرزی

نحوه آشنایی حمید گودرزی و همسرش ماندانا از زبان خودشان

حمید گودرزی: سال 82 در ساختمانی در میدان آرژانتین همسایه بودیم، آشنایی ما از آن‌جا شروع شد. من آن زمان دانشجوی رشته کارگردانی بودم.

ماندانا دانشور: و من ماندانا 16 ساله، محصل بودم.

حمید گودرزی: این آشنایی ادامه پیدا کرد و با پیشنهاد ازدواج من، مخالفت‌های اولیه خانواده همسرم شروع شد چون آن‌ها در آمریکا ساکن بودند.

و با شغل شما هم مشکل داشتند؟

حمید گودرزی: تا حدی بله و مساله دیگر این بود که سطح اقتصادی خانواده همسرم، از خانواده من بالا‌تر بود.

ماندانا دانشور: البته فکر می‌کنم بیش‌تر به این دلیل بود که آن زمان 16 سال داشتم و نظر پدرم این بود که من هم باید همراه آن‌ها به آمریکا بروم.

حمید گودرزی: تا آن زمان قصد ازدواج نداشتم اما با خودم گفتم اگر قصد ازدواج داری، تا آخر این مشکل جلو برو اما این مخالفت‌ها به سال نکشید و با پا فشاری کردن ما با هم ازدواج کردیم. پدر ماندانا به من پیشنهاد داد که به آمریکا بروم اما من دوست نداشتم برای زندگی جایی غیر از ایران باشم چون شغل من داشت در ایران شکل می‌گرفت.

ماندانا دانشور: بله و آن موقع با پخش سریال مسافری از هند شهرت حمید شکل گرفت.

حمید گودرزی: بله! تا امروز خدا را برای تمام نعمت‌هایی که به من داده شاکر هستم و رمز موفقیت همانا تشکر کردن از خداوند است که اگر برای کوچکت‌رین دارایی‌ات او را شکر کنی، لحظه به لحظه به احساس خوش‌بختی نزدیک‌تر می شوی، خوش‌بختی من و همسرم در زندگی کامل است.

حمید گودرزی

او مقدار زیادی از وقتش را با موبایل می گذراند. او به جز بازیگری شغل دوم هم دارد و تاجر فرش و شکلات است. او به شدت طرفدار تیم استقلال است. ورش شنا، بکس، تنیس و بدنسازی هم از علایق او است. او عاشق ساز پینو و ساکسیون است.

او می گوید که هیچ وقت نمازش قضا نمی شود و به خواندن نماز علاقه دارد. به نظر او انسان بدون دعا و معنویت به اتبذال کشیده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    خدا براش حفظ کنه