شمانیوز
شما نیوز

لیندا کیانی

چهره غمناک لیندا کیانی همه را متعجب کرد |لیندا کیانی با این عکسش همه را شوکه کرد

لینداکیانی عکسی با چهره غمگین از خودش منتشر کرده است.

چهره غمناک لیندا کیانی همه را متعجب کرد |لیندا کیانی با این عکسش همه را شوکه کرد

لیندا کیانی بازیگر سینما و تلوزیون است که در سال 1359 متولد شده است. لیندا کیانی یک خواهر و 4 برادر دارد. لیندا کیانی در آبادان چشم به جهان گشوده است. لیندا کیانی فوق لیسانس فلسفه دارد. لیندا کیانی کار هنری را با سریال ساعت شنی شروع کرد.

لیندا کیانی

 

شانس بازیگری در کودکی

او می گوید که در سن 9 سالگی به یکباره شانس باریگر شدن را به دست آورده است.روزی برای جشن تولدش دوستش آماده شده بود که برنامه تغییر می کند و باید با مادرش به یک مهمانی دیگر بروند. اصرار زیادی می کند که با مادرش نرود.

اما فایده ای ندارد و در نهایت مجبور می شود همراه مادرش برود. از خانه که خارج می شوند یک گروه فیلمبرداری مشغول کار بوده اند که دنبال دختری همسن و سال لیندا کیانی بودند. برای همین سریعا با مادرش صحبت می کنند و آدرس و شماره منزلشان را می گیرند.

چند عکس هم از لیندا کیانی می گیرند و این موضوع باعث خوشحالی مادرش می شود اما به قول خودش قسمت نبود در آن زمان بازیگر شود و قبل از اینکه گروه با او تماس بگیرند آدرس منزلشان تغییر می کند و این شانس را از دست می دهد.

دیدار با حسین پناهی

یکی از خاطرات خوبی که خانم بازیگر دارد دیدار با حسین پناهی بوده است. او دیداری کوتاه با این بازیگر قدیمی و فقید داشت که فکر می کند هر خط از صحبت هایشان فلسفه است. او می گوید که حرف های زیبای حسین پناهی در ذهنش مانده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied