شمانیوز
شما نیوز

ماسک آبرسان

با این ماسک ها جوانی را به پوست خود برگردانید | شادابی پوست با ماسک آبرسان

با ماسک آبرسان شفافیت و شادابی را به پوست خود هدیه دهید.

با این ماسک ها جوانی را به پوست خود برگردانید | شادابی پوست با ماسک آبرسان

ماسک آبرسان یکی از محصولات بسیار مفید و کمک کننده به سلامت و جوانسازی پوست است . ماسک آبرسان  اثر گذاری متفاوتی برای بهبود سلامت پوست دارند. ماسک آبرسان  یکی از راه های مهمی است که می تواند در ، شفافیت و تازه سازی سلول های پوست تاثیر بسزایی داشته باشد.

آبرسان خانگی برای پوست صورت

 

ماسک برنج

عصاره برنج یک مرطوب کننده و آبرسان عالی برای پوست است که می تواند در فصل های خشک سال، پوست شما را مرطوب و نرم نگه دارد.

یک پیمانه برنج را شسته و با دو پیمانه آب ولرم خیس کنید. پس از سک ساعت با مقدار کمی آب برنج ها را روی حرارت قرار دهید تا نرم شود.

یک آبکش بر روی ظرفی قرار داده و برنج را در آن بریزید تا آب برنج در ظرف زیر آبکش جمع شود.

برنجی که در آبکش قرار دارد را له کنید تا عصاره آن نیز از آبکش رد شده و در ظرف زیرین آن بریزد. در این ظرف باید مایع ملایمی داشته باشید که خیلی رقیق نیست. اگر پوست حساسی ندارید یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا و یک قاشق عسل به آن اضافه کرده و به خوبی مخلوط کنید تا آبرسان شما آماده شود. اما اگر پوستتان حساس است، می توانید از ماسک برنج به تنهایی یا فقط با ژل آلوئه ورا استفاده کنید.

ماسک عسل

عسل نیز یکی از موادی است که فواید زیادی برای پوست دارد. یکی از خواص مهم عسل، آبرسانی عمیق پوست است. به علاوه این خوارکی لذیذ باعث روشن شدن و رفع تیرگی ها و لکه ها نیز خواهد شد. کافی است مقداری عسل را به مدت 3-4 دقیقه روی پوست خود ماساژ دهید. برای اینکه ماسک شمام چسبنده نباشد، باید انگشتان خود را کمی خیس کنید. در صورت امکان می توانید انگشتانتان را به کمی لیمو آغشته کنید تا هنگام ماساژ صورت، ویتامین ها و مواد مفید موجود در لیمو نیز به پوست شما جذب شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied