شمانیوز
شما نیوز

قیمت دلار

فاصله چشمگیر دلار رسمی و آزاد غوغا کرد | قیمت سکه صعودی شد

قیمت دلار در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری از دلار رسمی قرار دارد؛ قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا 8 هزار تومانی در کانال 49 هزار تومان قرار دارد.

فاصله چشمگیر دلار رسمی و آزاد غوغا کرد  | قیمت سکه صعودی شد

قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز بدون تغییر در سطح قبلی خود باقی مانده است.قیمت دلار  امروز، ‌‌‌‌‌شنبه 10 تیر ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون نوسان نسبت به روز گذشته در سطح 41 هزار و 262 تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو با یک کاهش قابل توجه، در کف کانال 45 هزار تومانی قرار گرفته است.  قیمت یورو  با کاهش تقریبا 180 تومانی رقم 45 هزار و 49 تومان را نشان می‌دهد.

قیمت درهم امارات نیز در سطح 11 هزار و 235 تومان اعلام شده است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب 37 هزار و 511 تومان، 40 هزار و 953 تومان و 10 هزار و 214 تومان درج شده است.

همچنین قیمت هر گرم  طلا 18 عیار  امروز 10 تیر 1402 در مرکز مبادله ارز و طلا در سطح 2 میلیون و 277 هزار تومان قرار دارد.

قیمت ارز توافقی

قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان نیز امروز با نوسان‌های جزیی همراه شده است.

قیمت دلار امروز ‌‌شنبه 10 تیر ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان بطور میانگین 41 هزار و 261 تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته کاهش نامحسوسی داشته است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز با یک کاهش 120 تومانی نسبت به روز گذشته، رقم میانگین 45 هزار و 58 تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین معادل 13 هزار و 238 تومان اعلام شده است.

این نرخ‌ها در حالی است که  قیمت دلار  در  بازار آزاد  یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری قرار دارد؛  قیمت دلار در بازار آزاد  با اختلاف تقریبا 8 هزار تومانی در کانال 49 هزار تومان قرار دارد.

قیمت سکه  ، نیم سکه و ربع سکه

طبق اعلام کانون صرافان، قیمت انواع سکه امروز افزایشی بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied