شمانیوز
شما نیوز

برزو ارجمند

برزو ارجمند بعد از رفتن به آمریکا عکس‌های عروسیش را منتشر کرد | عکس برزو ارجمند همه را شوکه کرد

برزو ارجمند در سال 1390 با هم دانشکده ای خود پارمیس زند ازدواج کرد که ثمره این زندگی مشترک یک پسر بنام جانیار متولد سال 92 می باشد.

برزو ارجمند بعد از رفتن به آمریکا عکس‌های عروسیش را منتشر کرد | عکس برزو ارجمند همه را شوکه کرد

برزو ارجمند در هفتم فروردین ما سال متولد 1354 در محله احمدآباد مشهد متولد شد. برزو ارجمند پسر انوشیروان ارجمند و برادر بهار ارجمند، و برادرزاده داریوش ارجمند بازیگر میباشد. تقریبا تمام خانواده برزو ارجمند اهل موسیقی هستند. خوشگذرانی لاکچری برزو ارجمند و عشقش در آمریکا غوغا کرد. اسناد جدیدی که در رابطه با بیلیتیس مورئا منتشر شده نشان می‌دهد که وی عامل یک شرکت امنیتی‌ اطلاعاتی آمریکایی است. این جاسوس باجناق، مسئولیت تأمین مالی سلبریتی‌های ساختارشکن و آموزش‌های محرمانه شرکت «بوز آلن همیلتون» در زمینه رمزارزها را بر عهده دارد.

برزوارجمند

ازدواج و فرزند

برزو ارجمند در سال 1390 با هم دانشکده ای خود پارمیس زند ازدواج کرد که ثمره این زندگی مشترک یک پسر بنام جانیار متولد سال 92 می باشد.

ماجرای آشنایی با همسر

من و پارمیس هم دانشکده‌ ای بودیم، پارمیس گریم و طراحی صحنه کار می‌ کرد و من هم بازی می‌ کردم و همکاری کاری بین هم داشتیم.

مدتی بعد پارمیس از ایران رفت، وقتی برای یک سفر کوتاه یک ماهه به ایران برگشت، با دوستان دانشکده جمع شدیم که به دیدنش برویم.

 

وقتی به دیدنش رفتیم بعد از نیم ساعت خیلی فی‌ البداهه به نظرم رسید که می‌ تواند همسر مناسبی برایم باشد، پرسیدم با من ازدواج می‌کنی ؟

خندید و گفت : شوخی میکنی، بعد کمی فکر کرد و گفت : آره !

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied