شمانیوز
شما نیوز

منطقه آزاد ماکو

توسعه محور ایواوغلی تا گیت ورودی منطقه آزاد ماکو با ۱۶۷۰ میلیارد ریال اعتبار

طبق برنامه زمانبندی مشخص شده ۵ کیلومتر از طرح تعریض و بهسازی محور ایواوغلی تا گیت ورودی منطقه آزاد ماکو تا شهریور امسال آسفالت شده و بهره‌برداری می‌رسد و باقی این طرح نیز در یک سال آتی به اتمام خواهد رسید.

توسعه محور ایواوغلی تا گیت ورودی منطقه آزاد ماکو با ۱۶۷۰ میلیارد ریال اعتبار

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، سید محسن حمزه‌لو  مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، در بازدید از عملیات راهسازی در پروژه ایواوغلی- گیت ورودی منطقه آزاد ماکو، گفت: طول کل این طرح ۱۰ کیلومتر است و در حال حاضر اجرای این محور بیش از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: طبق برنامه زمانبندی مشخص شده ۵ کیلومتر از طرح تعریض و بهسازی محور ایواوغلی تا گیت ورودی منطقه آزاد ماکو تا شهریور امسال آسفالت شده و بهره‌برداری می‌رسد و باقی این طرح نیز در یک سال آتی به اتمام خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این محور، یکی از مسیرهای پرتردد و پرحادثه در شمال آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود، ادامه داد: احیای جاده ابریشم و بهسازی و مناسب‌سازی مسیرهای ارتباطی در اولویت برنامه‌های کاری مجموعه راه وشهرسازی تعریف شده است.

حمزه‌لو افزود: احیای جاده ابریشم به ویژه محور ایواوغلی_گیت منطقه آزاد ماکو برای افزایش مبادلات تجاری ایران و ترکیه و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای ضروری است.

وی با تاکید بر سهولت ترانزیت کالا و کاهش تلفات جاده‌ای تصریح کرد: عملیات راهسازی در راستای توسعه محورهای مواصلاتی در تمامی جاده‌های پرتردد استان فعال بوده در حال اجراست.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied